Skip to main content

meiden

• October 6, 2025
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

ik ga echt een crashout hebben zo

kijk, ik ben bi en you know, niemand die ik ken heeft daar een probleem mee. life is good (soort van) mr weet je wat t probleem is? ik heb echt 4 vrienden (waaronder 5 meiden) die ook bi zijn! 

ik ken verder geen meid die ook op andere meideden leuk vind. like ik vind ze zo knap mr ik kan gwn niet op m’n vrienden vallen! zo ben ik gwn bedraad ofzo. ik val niet op vrienden. mr i wish i could want ik ken echt nauwlijks andere meiden!!!

ik wil gwn een niet straight meisje ontmoeten die ik niet zelf friendzone TvT… straight mensen hebben echt geluk. nooit moeite doen. want meiden en jongens zijn zoizo bijna nooit vrienden met elkaar. 

(PS: als iemand een tip heeft om iemand (maakt niet uit welk geslacht) lmk, want at this point ben ik gwn desperate)

kus kus van mij

3 reacties

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 6, 2025

heyy ik zie en snap je crashout lol, maar je zegt dat je bi bent, dus zijn er ook jongens die je aantekkelijk vind ofzo? en weet je wat? jouw moment gaat echt wel komen. je gaat echt een keer iemand vinden die jij leuk vind en diegene zal jou leuk vinden. misschien duurt het bij jou gewoon  wat langer, en dat is okee. het komt echt een keer. beloofd! hoop dat het helpt! 

groetjesss ​@S4GEEE 

• October 6, 2025

hey ​@S4GEEE 

ja tuurlijk vind ik jongens ook leuk! maar ik vind t gewoon super jammer dat er eigenlijk geen leuke meiden zijn waar ik op kan crushen enzo… en soms zijn jongens ook echt zo irritant dat je gewoon effe een paar meiden nodig hebt.

kus kus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 6, 2025

Ik ben ook bi en ik herken je helemaal! Het is echt moeilijk als je bi bent en bijna niemand kent die je leuk zou kunnen vinden. Je hebt wel vrienden die ook bi zijn, maar je valt gewoon niet op je vrienden en dat is helemaal oké. Het is gewoon lastig dat je bijna geen andere meiden kent die ook op meiden vallen. Je wil gewoon iemand ontmoeten die je leuk vindt en die jou ook leuk vindt, maar dat is nu super moeilijk.

Het voelt soms oneerlijk dat het voor straight mensen makkelijker lijkt. Maar weet je, er zijn echt wel mensen die ook zoeken naar iemand zoals jij, je hebt ze alleen nog niet ontmoet. Misschien helpt het om mee te doen aan hobby’s of dingen waar je nieuwe mensen leert kennen. Het komt echt wel goed, ook al duurt het even. 

xx liefs Wolf 🐺