Skip to main content
Vraag

Meid op Snapchat vragen om te bellen

• September 4, 2025
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi iedereen, 

Zoals in titel te zien is heb ik een meid op snapchat sinds een paar weken. We hebben een aantal keer echt leuke gesprekken gehad en we snappen en chatten eigenlijk dagelijks wel. 

Ik zou aan haar willen vragen om te bellen, het lijkt mij zo leuk en gezellig om dit te doen:). Dan kan ik ook gewoon even haar stem horen en zij die van mij. Er zijn alleen twee dingen waar ik tegen aan loop. 

Ik weet niet of zij het wel leuk zal vinden al ik dit aan haar vraag want ik wil natuurlijk wel het contact behouden en er meer van proberen te maken tussen ons:). Als het lukt om te bellen hoop ik dat het lukt om ergens over te praten en dus niet dat het gesprek stil valt, hoop dat het een beetje natuurlijk verloopt. 

Heeft iemand een eigen ervaring met een soortgelijke situatie of iemand die tips heeft voor mij? Zo ja, laat het me u alsjeblieft weten:)

Dankjewel als je de moeite hebt genomen om mijn verhaal te lezen:) 

Lieve groetjes, Lucas

Ps: Als iemand mijn eerdere topic :'contact maken met crush via Magister verstandig' heeft gelezen. Dan voor de duidelijk het volgende: dit gaat om een andere meid' Die meid van mijn eerdere topic ben ik over heen gekomen als je begrijpt wat ik bedoel:) 

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 5, 2025

Hoi ​@Lucas123!

Ik zou gewoon vragen of ze wil bellen, zo van: “Hey, wil je een keer bellen? Dan kunnen we kletsen.” Gewoon lekker normaal doen, dan voelt het niet raar. 😄

Je kunt ook zeggen wanneer je wilt bellen, dan weet ze wanneer het kan en is het niet spannend. Je hoeft echt niet alles perfect te plannen, praat gewoon over dingen die jullie leuk vinden, zoals filmpjes, school of grappige dingen. Dan is het niet stil.

En als ze het een keer niet wil, is dat ook oké. Gewoon later nog een keer vragen. Het belangrijkste is dat je jezelf blijft en gewoon plezier hebt.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 6, 2025

Hoi Wolf, 😊

Super fijn en dat je zo begrip vol reageert!

Ik ga zeker aan haar vragen of ze met mij wilt bellen 😊. Het is naar mijn mening ook fijner als het gesprek natuurlijk en spontaan verloopt. Perfect plannen kan ook gewoon niet hahaha. Ik ga wel een gesprekonderwerp in mij achterhoofd houden voor als er toch een stilte valt. 
Ik ga ook even kijken of jij een topic op hebt staan en daar op reageren als ik denk er bij te kunnen helpen!

Lieve groetjes, Lucas :) 

• September 22, 2025

En vooral geen foto’s of vids sturen zonder echt eerst gebeld te hebben. Texten kan iedereen. Live bellen (eventueel later videobellen) is wat anders. Kwestie van de zekerheid snapje

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 23, 2025

Fijn dat je een reactie hebt gestuurd AnAnIEm, goede tips. Ik heb dit ook nog niet gedaan dus dat is mooi. Het is natuurlijk lastig om op internet mensen te vertrouwen dus daar moet ik voorzichtig in zijn ja. 

Lieve groetjes, Lucas :)