Hallo, ik ben dus verliefd maar diegene reageert niet en ik weet bijna zeker dat iemand anders verliefd is op mij en ik vind diegene ook heel aardig en leuk als vriend. Hij is op eens in mijn leven op mijn sport en dat had ik nodig want ik had daar geen vrienden meer echt en hij is echt heel aardig voor mij en hij vraagt ook aan het begin van de training dan of ik weer samen wil sporten en ik zeg natuurlijk ja. Maar hij is 12 en hij lijkt 10 en ik ben 13. Zouden jullie het erg vinden als een van je vriendinnen een vriendje had zoals hij? Want soms denk ik echt dat we verkering krijgen.
maar ik ben op iemand anders maar die reageert niet dus kan ik dan niet beter ‘ja’ zeggen als hij ooit verkering vraagt want ik mag hem wel echt, we hebben een hele goede klik, door hem ben ik weer blij op mijn sport want ik wou bijna stoppen.
soms verbeeld ik mijn toekomst: ik heb verkering met hem en ik zie hem vaak maar ik zou denk ik niet met hem willen zoenen als je echt ver kijkt of zou het dan al uit zijn? Wat is jullie advies in zo’n situatie?