Vraag

meer aandacht van vriendje

  • 8 June 2020
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Heyy, ik heb nu al ong 9maanden een vriendje en het is gwn heel gezellig en leuk alleen eerst deden we veel meer.. eerst belde we elke dag enz hij appte elke dag gwn goeie morgen en welterusten enz, en het is niet dat ik denk dat ie het uit wil maken want hij maar nog wel soms zien dat hij me leuk vind. Maar hoe kan ik meer aandacht krijgen want komen de appjes en gesprekken vooral van mijn kant.. 


4 reacties

Badge

Je kan bijvoorbeeld vragen om een keer af te spreken. Dan zal hij  inzien dat je leuk en interessant bent. Zo krijg je weer meer aandacht van hem

Reputatie 1
Badge +2

We hebben al een paar keer afgesproken dan zijn we ook alleen en dan hebben we meer aandacht voor elkaar alleen in de klas ofz dan praten we zo maar het lijkt niet echt of we hebben snap je en ja vooral ik begin met berichtjes sturen en hij antwoord ( hij is btw super lief hoor en ik vind het ook wel stoer want hij schaamt zich vaak voor dingen vooral over relaties enz maar heel de klas en fam enz weet het ) 

Mischien is het ook goed om met hen hierover te praten en eerlijk je mening geven, dat jij meer je best doet en hij voor jou gevoel minder doet, hopelijk helpt dat 

Greetd jongen104

Reputatie 1
Badge +2

Mischien is het ook goed om met hen hierover te praten en eerlijk je mening geven, dat jij meer je best doet en hij voor jou gevoel minder doet, hopelijk helpt dat 

Greetd jongen104

Thx

Reageer