me bf..

  • 14 August 2021
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

Hoi, allemaal😞

zoals je misschien ziet aan de emoji gaat het op dit moment ontzettend slecht.. Ik merk dat mijn bf mij heel leuk vind, alleen ik hem niet echt meer.. 

hebben jullie heel misschien tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?..

 

alvast bedankt voor jullie tips ly al💗


6 reacties

Als je geen toekomst meer ziet in jullie relatie, is het het beste om deze te beëindigen. Is er al langer wrijving in jullie relatie? Of twijfels o.i.d.?

Uitmaken kan je het beste face-to-face doen. Bellen of FaceTime is gewoon niet zo heel best en Whatsapp of Snapchat is al helemaal uit den boze.

Leg duidelijk uit dat je hem gewoon niet meer leuk vindt en dat je het het beste lijkt om uit elkaar te gaan in plaats van een relatie met eenzijdige gevoelens voort te zetten. Beargumenteer deze keuze ook een beetje waar mogelijk.

Zou je voor mij/ons iets meer info kunnen geven waarom je hem niet meer leuk vindt? Of is het gewoon een gevoel dat plots is verdwenen? Succes!

@Kaaskop123 Mijnreactie komt er waarschijnlijk pas morgen aan. Hij moet eerst nog worden gecontroleerd door een moderator van de KT. :( :)

Het aan hem vertellen lijkt mij het best, niet er met een ander vandoor gaan, gewoon eerlijk zijn, en zeker niet iets anders zeggen zoals: ‘je bent er nooit, doei!’ 
veel geluk he 

Badge

Okay guys, ik heb het hem verteld alleen hij reageert niet..🥺

Okay guys, ik heb het hem verteld alleen hij reageert niet..🥺

Heb je mijn tips wel gelezen? Doe dit soort dingen nou niet via whatsapp/snap/DM maar face-to-face…

Welnu, het kwaad is helaas al geschied. Zou je wellicht willen delen - of desnoods parafraseren (kort samenvatten) - wat je heb gestuurd?

Reputatie 3
Badge +3

ik zou gewoon eerlijk zijn dat is misschien hard maar dan weet hij tenminste waar hij aan toe is en kan hij verder

Reageer