Me beste vriend en ik mogen niet samen zijn

  • 24 August 2020
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik probeer dit kort en duidelijk houden .

Ik heb nu dus al langer dan 1,5 jaar een beste vriend, we kunnen het heel goed vinden en zijn net broer en zus. 

Het probleem is dat ongeveer 1 jaar geleden de moeder van me beste vriend ons een knuffel zag geven op zijn bed, dit vond ze blijkbaar raar en  In plaats van het zeggen dat het een knuffel was zei ze dat wij zoende (tegen mijn moeder) na dit zei zijn moeder dat wij niet meer samen in een kamer mochten zijn en nu precies na 1 jaar liet me moeder ons ff alleen (doen ze wel vaker hoor ze kunnen ons niet 24/7 in de gaten houden) maar we gaven dus elkaar weer een knuffel want ja hadden we nodig, en ja hoor me moeder komt precies binnen. We hebben super leuke momenten gehad met elkaars ouders maar nu beginnen we weer met heel het gezeik dat we "iets" hebben en dat als ze ons alleen laten we seks gaan hebben ofz.

Ik moest dit gwn ff kwijt maar als iemand nog tips heeft ofz hoor ik het graag!! 


3 reacties

nou haha je moet je moeder tips geven dat je straight bent. Zeg bv als ik ooit een vriendje heb zou je ons alleen in een kamer laten, of als ik een vriendje zou hebben wanneer zouden we seks mogen. zo iets in de richting van een vriendje. ze zal de tips goed opvangen en zal in haar hersenen jij overkomen als eens hetro meisje. of je doet het simpeler en je gaat praten met haar praten en zeggen dat je niet lesbisch of bi bent. en dat dat meisje gwn je bff is

suc6

Heyy

Aangezien er in je titel beste vriend staat mag ik ervan uitgaan dat het een jongen is?

Ik had ooit ook een beste vriendin( ben een jongen) me ouders wilden ook niet geloven dat we gwn vrienden waren ik snap hoe vervelend het is. Kun je niet eens praten met je moeder? Haar uitleggen dat jullie gwn vrienden zijn? Probeer dit eens op een rustige manier. Rustig zijn werkt altijd veel beter dan half boos naar iemand schreeuwen.

Groetjs

je moet gewoon buiten je ouderlijkhuis kan je doen en laten wat je wilt

 

Reageer