Vraag

massage geven en nemen

  • 6 September 2020
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal

Ik wil graag op een site waarbij je afspraken kun maken over gratis massages geven en krijgen, alleen dat is 18+ en de mensen meestalboven de 30. Ik wil graag een massagemaat van mij leeftijd of iets jonger/ouder. Weet iemand nog een site of manier waarop  dat kan?

 

Ps. Vul ook even mijn massage vragelijst in😉

Groet anoniemsnoepje


2 reacties

Please help me

Ben erg echt aan toe!

Hi Anoniemsnoepje,

 

ik weet niet of er bij jou in de buurt ook een fysiotherapie opleiding is of dat je mensen kent die dat doen. Op die manier zijn twin en ik ‘aan een paar jongens gekomen’ die ons nu al een tijdje masseren. Wij kennen ze ondertussen al zo goed, dat ze meestal bij ons thuis komen en als tegenprestatie zijn we soms proefkonijn op hun school. Die jongens zijn onze vaste masseurs zeg maar, ze geven sportmassages. Met hun doen we niet happy end :stuck_out_tongue: , nou ja is altijd wel happy end omdat ze onze spieren goed los hebben gemaakt, maar niet meer, als je snapt wat ik bedoel.

 

Wil jij alleen gemasseerd worden of ook massage geven, want dat kan niet echt op die school. Omdat wij met zijn 2-en zijn krijgen we soms wel tips van die jongens en mag mijn twin mij dan masseren en kijkt die jongen mee en geeft tips. Een enkel keertje hebben we ook wel eens even die jongen gemasseerd, maar dat was meer dat ie kon voelen of we genoeg kracht zetten of teveel, zeg maar. Hij weet hoe het moet voelen, omdat ze elkaar op school ook wel masseren.

 

Als je meer erotische massages wilt geven, dan zou je denk ik eerst op zoek moeten naar iemand die dat ook wil en dan eerst kijken of je een klik hebt, maar ik weet niet echt hoe je aan zo iemand kan komen. Ik bedoel niet van onze leeftijd. Op die site die je noemde kun je wel oudere vinden, maar die wil je niet.

Ik zou ook zelf ook niet via zo'n site doen, denk ik. Er zijn wel vaker mannen die van alles met ons willen doen, ook onder het mom van sportmassage, maar daar beginnen we niet aan. Die willen ook nooit bij ons thuis komen n hebben liever dat we na school bij hen thuis komen. Ja, haha, we zijn niet gek hè.

 

Wij doen wel eens erotische massages met jongens die we hebben leren kennen en dat we een klik hebben en dan kan van het één het ander komen. Maar ja, dat is ook omdat we op jongens vallen.

 

Ik zou gewoon bij een school voor fysio vragen ofzo. ik zou het verder ook niet weten.

 

 

Groetjes,

M&M's

Reageer