Vraag

mannelijke leraren

  • 15 January 2024
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Hoi,

ik zit nu in de 1e en ben bijna 13 ik weet niet of dit raar is maar ik heb op school best veel mannelijke docenten en elke keer als er een leraar alleen met mij is of gewoon naast je tafel staat krijg ik een raag gevoel niet seksueel bedoelt maar het voelt gewoon raar ik weet dan niet of ik hem aan moet kijken of niet en ze zijn eigenlijk allemaal super aardig en ze zouden denk ik niks verkeerds doen maar ik krijg altijd zo’n gevoel wat moet ik nu doen? 


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hii,

ik snap wel wat je bedoelt.
Dit is normaal, je bent 13, en je zit waarschijnlijk in de puberteit.
Ik zou me er niet zo veel zorgen over maken (je kan er ook weinig aan doen)

Groetjes :)

 

Reputatie 1
Badge

Hii,

Geen stress, hoe raar het is om nu te realiseren, maar dat is compleet normaal. In de puberteit ga je veel aparte gevoelens ervaren zonder dat je weet waarom je dat voelt.

Mijn advies; gewoon negeren, het is no big deal.

 

fijne avond nog :)

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik heb alleen maar leraressen en heel soms voel ik ook wel een soort verlegenheid ofzo, ik weet eig ook niet wat dat is, maar het is denk gewoon onze leeftijd en alle nieuwe dingen die je nu voelt zorgen dan voor dit soort onzekerheid. Ik negeer het altijd want net als bij jou doet iedere lerares bij mij heel aardig of in elk geval heel gewoon, dus ik denk dat het gewoon onze ontwikkeling is.  Gaat vast ook weer voorbij, en het is in ieder geval niet raar !  :)

Liefs, Tover xxx

Reageer