Skip to main content

Heyy,

 

het gaat niet zo goed met mij. Ik ben in de ochtend en middag altijd heel sterk mentaal en in de avond komen de zelfmoordgedachtes naar boven en als mijn ouders een nare opmerking maken komen ze ook. Ik heb al best wat problemen en mijn ouders die snappen het nog steeds niet. 
 

ik heb best wel wat meegemaakt de laatste tijd en vooral van mijn oud docent (kreeg haar privé mail verhaal kan je lezen in vorige topics)alleen nu wil ze op school komen alleen ik wil dat niet. Ik heb deze mail gestuurd alleen nu ben ik bang dat het niet heel aardig is. 


 

Dit is de mail:

Heb je je ooit ergens niet welkom gevoeld? Mensen zo laten voelen is zo pijnlijk om te doen! En ik geloof niet dat u nooit boos wordt maar als u wel boos zou worden verlies ik mijn interesse gewoon. 

En eerlijk ik heb mijzelf nog nooit zo sterk gevoeld ook al huil ik omdat u niet op school bent ik ga wel door en ik stop nooit meer. En dan zeggen mensen dat ik verandert ben. Nee ik behandel mensen alleen hoe ze mij behandelen, vanaf nu ben ik alleen maar bezich met mijn doelen! En vooral als ze mij op de grond duwen met voetbal, daarna ga ik lachend veder, trap ik vol een bal in die gene gezicht en dat is precies de actie die ik zou doen.

Laat mij je iets vertellen als je ooit moet kiezen tussen mij en iemand anders, kies die ander omdat je me al kwijt was op het moment dat er een keuze was, ik ben geen optie. 

En geloof mij er zijn maar 4 dingen gebeurt dit jaar 1. Broke me 2. Changed me 3. Opened my eyes 4. I'm coming back stronger. Dus ik stop hiermee en geloof mij ik vergelijk mijzelf niet met andere ik ben de beste op mijn eigen manier!

Dus als u op school komt waarschuw mij dan even via de mail en voor de rest is het klaar. You don’t like me, fuck off problem solved!

En alvast gelukkig nieuwjaar!🌈🌸🎆

 

 

Was dit wel oké ?

 

 

 

 

 

 

Geen reactie

Reageer