Vraag

Mail.


Reputatie 7
Badge +19

lieve kindertelefoon,

sorry dat ik u weer kom storen. deze mail word waarschijnlijk een grote teleur stelling voor me. maar toch wil ik het proberen. deze mail is heel belangrijk voor mij en ik hoop dan ook op een snel antwoord terug.

hoi ik ben Wilhelmavemela van het forum maar eigenlijk heet ik (naam),

ik heb 2 bans meegemaakt die zijn opgeheven. jullie zien immers maar tekst niet degene die erachter zit. zoals u misschien wel weet ben ik verliefd op iemand van het forum. Julian12. ik denk elke dag aan hem. ik schrijf zelfs een boek over hem. de afgelopen tijd heb ik het gevoel dat de enige liefde die ik krijg van hem af komt. ik weet dat het niet zo is maar toch heb ik dat gevoel. ik wil hem graag ontmoeten. alleen mag dat niet. ik snap en begrijp de regels ik weet dankszij mijn vader veel over privacy maar toch wil ik u om een grote gunst vragen. wilt u mij ondanks de regels ondanks al het gedoe rondom mij, een kans geven om hem te ontmoeten?

ik zit barstensvol goede ideeen maar omdat ik waarschijnlijk het antwoord wel weet raak ik depressief. hij is mijn leven en voor hem zou ik alles opgeven. ik heb het gevoel dat we echt bij elkaar horen. ookal zou het maar een tiener liefde zijn. ik hij is alles voor me. en het forum ook al mijn vrienden en hulp die ik krijg ik hou van ze. jullie houden het forum staande voor ons. al mijn ideeen wil ik graag delen als ik een antwoord heb. 

bedankt voor het lezen.

met vriendelijke groet (naam)


31 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Wilhemavemela, 

 

We hebben je bericht gelezen en we komen binnenkort met een reactie vanuit de Kindertelefoon. 

 

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +19

Dank u wel @Feline_  Ik heb hem ook gemaild.

Wilhelmavemela.

En de rest wat vinden jullie? Is het een goede mail?

Hey lieverd ik vind het heel lief en snap je echt maar ik denk niet dat dat zal mogen ivm de anonimiteit. Misschien tref je elkaar ooit in het echt :) dus ik hoop niet dat je heel erg teleurgesteld zal zijn. Je hebt nog veel tijd om de ware tegen te komen en misschien is dat Julian12 wel :) ik hoop dat ik je niet boos of verdrietig maak maar houd je vast aan hoe lief hij hier is, droom van hem, beeld hem in en houd van hem. Maar in het echt via hier zal denk ik jammer genoeg niet willen. Nogmaals ik wil je niet verdrietig maken hoor het spijt me als ik dat doe. Jij, Julian, ik we zijn 12 en alles komt nog. Straks kom je een jongen tegen in de brugklas en wordt je verliefd reken maar ! :) echt het wordt leuk en anders. En Julian en jij kunnen elkaar via hier niet bereiken wie weet ergens anders maar hij mag ook niet meer dan dit en van zijn ouders misschien ook niet. Echt ik begrijp je maar het zal zo moeten zijn. Probeer dat te accepteren en vooral geniet van je beeld van elkaar. Dat is het positiefste dat je kan doen en we helpen je er allemaal bij lieve schat. 

Liefde voor jullie 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ja ik weet het @Sanny  Heel lieve reactie en ik weet ivm privacy echt maar ik kan het proberen.

Wilhelmavemela.

Schatje 😘 ik begrijp jou echt. Ik help je en Julian hier graag. Ik zou ook jullie willen zien enzo maar ja. Het kan niet. Niet via hier het is helaas zo We zullen samen dromen en lief zijn en elkaar helpen en steunen. Mijn zus zegt altijd wees sterk wees lief 😉  en jij bent lief en je hart zit op de goeie plek !  Was ik niet met mn vriendje dan zou jij mijn crush zijn :)  dus je bent in zekere zin nog wel mijn forum crush zeg maar <3

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @wilhelmavemela 

Ik vind het zo lief dat je dit doet ! Het zou geweldig zijn maar ik ben er bang voor dat dit voorlopig niet zal kunnen 😞 het spijt me kon het maar.

Ik las je verhaal en heb net heel voorzichtig mijn mam gevraagd van wat zouden jullie vinden “stel je voor als ik…. “ en toen zei ze van dat we daar al over hebben gepraat een tijd geleden en dat ik van hun ( ouders) tot mijn 14e zeker nog geen “afspraakjes”( zo zei ze dat grr) mag maken via internet behalve met mensen die zij ook kennen :(  ik wist dat al maar ik probeerde het toch nog een keer , want ik zou het ook willen echt. maar het mag van mn ouders niet en mijn mam vroeg ook  “speelt dat nu dan? Want dan moeten we het er eens over hebben wat je mag op internet en wat je niet mag “ oeefffff dus toen heb ik een beetje moeten jokken van nee mam en  dat het nu niet speelt, sorry, echt vervelend maar anders ben ik bang dat ik hier niet meer op kan of dat ze me gaan checken met een app ofzo. Dus ja het spijt me echt het zal niet kunnen voorlopig. Ze vinden me te jong enzo blabla  en verantwoordelijk gedrag op internet….dat soort gedoe.  Ik kan er niks aan doen mijn ouders vinden heel veel goed maar als ze regels stellen dan is de grens ook streng. Ook met social media.  Dus ik ga daar verder niet tegen in want dan ben ik bang dat ik wordt beperkt en bijv geen laptop op de kamer meer mag enzo.  Ze zijn vrij maar ook wel beschermend en dat heeft echt niks met jou van doen jij bent een lieve schat dus dit ligt echt NIET aan jou ! Dit geld ook met bv kaartjes kopen ofzo. Of als ik bij mn vereniging iets wil afspreken dan willen ze zeker weten blabla..zucht..Mijn ouders zijn daar nou eenmaal zo mee. Dus ik heb geen keus :(  het spijt me.  Dan maar geduld tot ik 14 ben 🙂 en als het dan zou mogen via hier dan kan het !! 

Ik begrijp dat je nu best teleurgesteld zal zijn 😞 ik hoop dat je me aardig en lief blijft vinden. Ik jou altijd ! :)

Liefs en hugs en groetjes

Julian XXxXXXXxx

@Julian12 @wilhelmavemela wat leuk dat jullie elkaar zo graag willen zien! Ik vind het leuk om dit mee te maken. Het zou toch wat zijn als dit een echte relatie wordt? Ik denk dat jullie inerdaad moeten wachten. Ik vind (maar dat is mijn mening) dat jullie wel te jong zijn, ik neem pas een relatie als ik 17 ofzo ben. (en dan een echte relatie) daarvoor vind ik het nog een beetje nep. Ik hoop wel dat jullie forumrelatie leuk is!

-Boaz12

Reputatie 7
Badge +2

Heel mooi. Ik zou iets romantischer maken of overdreven.  Dat je echt smoor op hem is . Je echt hem wil ontmoeten.  Dat het je grootste droom is om hem te ontmoeten en een knuffel wil geven . Maar het is echt mooi

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Jullie zijn zo lief @Julian12 Liefde is niet zomaar voorbij en als het moet zal ik voor jou nog 1,5 jaar wachten. Al zou ik goede smoezen voor je hebben. Nog steeds geen mail ik wacht want heel misschien….

@Boaz12 Ik snap dat je het jong vind maar als je verliefd bent moet je je niet laten tegenhouden voor jezelf.

@Sanny Dat is een groot compliment. Komt @Ellen ooit nog terug kan je dat vragen?

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst.

Blablabla gedoe. Komt zo.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Heel mooi. Ik zou iets romantischer maken of overdreven.  Dat je echt smoor op hem is . Je echt hem wil ontmoeten.  Dat het je grootste droom is om hem te ontmoeten en een knuffel wil geven . Maar het is echt mooi

 

Emma

Dank @Emmalove04 Volgende keer zal ik er aan denken.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +2

@wilhelmavemela 

Een geheimpje : Als het overdreven klinkt . Vind de kindertelefoon het vaak goed. Je mail is super, maar als je zegt : Ik hou van Julian12 . Kan je beter veranderen naar : Julian12 is de leukste jongen te wereld . I love hem. Ik ben nooit zo verliefd geweest.  Dan zou de kindertelefoon zeker goed vinden. Waarom niet ???

 

Emma

Reputatie 7
Badge +14

Heyy lieve @wilhelmavemela

zoals @Sanny al zei zou het kunnen dat de kindertelefoon er niet mee akkoord gaat ivm de privacy en de anonimiteit van het forum. Het zou wel echt super gaaf zijn als jij en Julian12 elkaar zouden kunnen ontmoeten. Het zou nog leuker zijn als we elkaar allemaal kunnen ontmoeten. Maar goed, ik hoop dat de kindertelefoon voor Julian en voor jou een uitzondering kan maken. Jullie zijn wel echt de liefste en schattigste forum crushes die er zijn. Ik hoop het zo dat het mag! 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

@Eenmeisje004 Heel lieve reactie ook echt jullie geven me allemaal steun.

@Emmalove04 Goeie in de volgende mail neem ik het mee.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +19

Nog steeds geen mail.

Wilhelmavemela.

@Eenmeisje004 bedoel je met iedereen, @Julian12 @wilhelmavemela @Sanny @Boaz12 @Eenmeisje004 @Emmalove04 ? Dat zou inderdaad heel leuk zijn haha!

Reputatie 7
Badge +14

@Boaz12 jaaa. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +2

@wilhelmavemela 

Ze gaan dit nog bespreken . Ik denk dat je pas antwoord krijgt op donderdag. Hoe dan ook niet vandaag . Ik snap het dat het super vervelend is . Maar ze zijn super druk . Sommige zijn bezig met kinderen helpen. Sommige zijn bezig met bespreken. Ze zijn super druk. Ik denk dat je een tijdje moet wachten

 

Emma

Reputatie 7
Badge +2

Weer een check !!!! Even samenvatten : @wilhelmavemela Ik denk dat je even moet wachten tot je een antwoord krijgt. Ik snap dat het stom is om te wachten . Ik denk dat je antwoord krijgt op donderdag

 

pss

@wilhelmavemela Leuke profielfoto !!!

Reputatie 7
Badge +19

@Emmalove04 Ik zal maar moeten wachten.

En jaaa ik heb nog een paar profielfoto's klaarstaan op zeil schepen ik hoop dat @Julian12 Het wat vind;)

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

@Eenmeisje004  dankjewel !!:)

Reputatie 7
Badge +14

hoi @wilhelmavemela ,

 

wat een lieve mail heb jij geschreven en ik snap best dat je @Julian12 irl zou willen zien, maar zoals anderen ook al zeggen zijn de regels nu nog zo dat je via de KT niet eens gegevens mag uitwisselen, dus houdt er rekening mee dat het misschien niet mag….

 

Verder wil ik zeggen dat ik zie dat je altijd aardig bent voor iedereen en heel goed je best doet om iedereen te helpen en ook op hun gemak te voelen. Gisteren had je nog een jongen goed geholpen en gezegd dat ie welkom was op het forum en dat vind ik heel mooi van jou.

Zelf wilde ik een paar jaar terug heel graag gaan logeren bij een jongen uit mijn klas, maar toen gingen we net weer verhuizen naar NL (ik woonde toen in Zuid Amerika). Ik was toen pas 10 en ik snapte niet dat ik niet naar hem toe mocht, maar jij bent nu al 12 en hebt ook al geschreven dat je weet dat het waarschijnlijk niet mag volgens de regels, dus ik weet dat je er ergens al  een beetje rekening mee houdt en dat is heel goed van jou, maar je hebt het toch maar mooi gevraagd aan de KT.  Je weet het pas als je het vraagt. Ik ga voor je duimen.

 

Wat mama tegen mij zei toen het niet mocht is dat ik hem wel af en toe een leuke kaart mocht sturen (aan die jongen uit mijn klas) en dat heb ik toen gedaan. Ook kreeg ik af en toe een kaart terug. Het was misschien niet wat ik het liefste wilde, maar ik was er toch heel blij mee. 

Soms moet je het er het beste van maken. Zolang je geen antwoord hebt van de KT zou ik maximaal genieten van het contact dat je via het forum hebt met Julian.

Hopelijk is er meer mogelijk….sterkte met wachten en een knuffel van mij

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +19

Ja dank @Eenmeisje004 !;)

 

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

ik zie dat mijn reactie geplaatst is. Voor wie het wil, je kunt 'm lezen door op de link te klikken of door naar boven te sccrollen in de hoop dat je 'm terug vindt 😉

 

Gr. MickeyMouse die vandaag toch weer een beetje bruiner is geworden 😎

 

Reputatie 7
Badge +19

Heyy @MickeyMouse Ik ben echt geraakt door jou reactie ik wil je daarvoor heel erg bedanken. Je maakt zo nog heel wat mensen aan het janken;) (goed bedoelt) je zegt precies hoe mijn intensie was. Je hebt het goed geraden en je geeft me hoop al reken ik op het minst leuke. Goede reactie daar verdien je een enorm compliment voor.

Wilhelmavemela.

Reageer