Vraag

Maak ik een kans bij haar en kan ik haar uitvragen?

  • 20 May 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi, so, er is een meisje dat ik nu anderhalve maand ken en ik ben vrij zeker dat ik haar leuk vind maar ik weet niet helemaal zeker of zij hetzelfde voelt voor mij. Ik ben altijd de eerste die iets appt en ze appt vaak pas een halve dag of een hele dag later terug maar als ze reageert is ze wel bijna altijd enthousiast en we hebben wel echt een vibe over text voor mijn gevoel. We hebben misschien zelfs al een paar keer lichtjes geflirt. Ze woont een uur reizen van mij vandaan, maar we hebben tot nu toe 3x afgesproken; 2x met zn tweeën en één keer in een groep. De keer in een groep was een picknick en ik had t gevoel dat ze telkens naar mij keek maar ik weet t niet zeker want naast en schuin achter mij zaten ook mensen. Ze deinst niet terug wanneer ik haar aanraak (de paar keren dat ik haar heb aangeraakt) en ze komt ook vaak best dicht bij me staan of lopen, maar ik ken haar niet goed genoeg om te zeggen of dat uitzonderlijk is of dat voor haar fysiek contact en zo met anderen heel normaal is. Met zn tweeën keek ze niet zo vaak naar mij geloof ik en als ze praatte keek ze voornamelijk naar de grond, maar de keren dat ze me aankeek of gwn wanneer onze ogen elkaar kruisten glimlachte ze naar me. Hoe moet ik dit alles interpreteren of hoe kan ik er beter achter komen wat ze voor me voelt? Ik heb niet zo veel ervaring met flirten en sowieso ben ik best onhandig met mensen. Of moet ik haar gwn vertellen wat ik voor haar voel en haar op date vragen? Is dat niet te snel na de maand dat we elkaar kennen nu? Please geef me advies of tips!!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Meteorite 

Ik denk dat ik gewoon 'mijn standaart advies' ga geven, want zoals ik lees zijn jullie eigenlijk al gewoon goede vrienden en hebben jullie een prima band opgebouwd, tenminste.. als jij dat zelf ook denkt!

Wat mij betreft kun je je gevoelens gewoon delen, en wie weet wat eruit komt. Ik denk dat er zeker wel een kans is dat het wederzijds kan zijn, maar dat weet ik zelf ook niet 100% zeker. Als je naar iemand echt 'staart' is dat meestal wel echt een goede teken, daarnaast flirten ook.

Kijk waar je je goed bij voelt, als jij er klaar voor bent.. vraag verkering, zou ik zeggen!
Heel veel succes, laat mij weten hoe het gaat.

Liefs, itzJustin

Reageer