Vraag

m'n beste vriend

  • 8 August 2020
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Badge

Hey iedereen!

Ik heb een beste vriend al sinds groep 2. Sinds afgelopen schooljaar (groep 8) begint iedereen te zeggen dat we een leuk stelletje zouden zijn. We doen altijd alsof het ons niks kan schelen wat ze zeggen, maar stiekem vind ik hem best leuk, ook al blijf ik zeggen van niet. Ik heb het gevoel dat hij mij ook leuk vind, maar hoe kom ik daar achter?


1 reactie

Hey Eminem

 

Je vindt je beste vriend best leuk, en je hebt het gevoel dat hij jou ook wel eens leuk zou kunnen vinden. Kunnen jullie goed praten over gevoelens? Jullie kennen elkaar al een tijdje, dus openlijk praten zou wel moeten kunnen, denk ik. In een gesprek zou jij namelijk kunnen aangeven dat je die uitspraken over dat jullie een leuk stelletje zouden zijn best passend vindt. Wie weet geeft je beste vriend dan wel toe jullie ook best graag als stelletje samen te zien :slight_smile:

 

Moest het zo zijn dat je beste vriend enkel vriendschap voor je voelt, weet je dat ook weer, en kan je verder. Bespreek in dat geval dan ook best wat je nodig hebt. Is dat bijvoorbeeld wat ruimte van je beste vriend om na te denken, of ga je liever gewoon door met de vriendschap? Je geeft maar aan wat het beste voor je werkt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer