Skip to main content

luier in zwembad gebruiken

• November 26, 2025
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

Nou, hij zit best prima: hij voelt stevig maar soepel aan, alsof hij je ondersteunt zonder echt te knellen. In het zwembad voelt hij een beetje nat en koel tegen je huid, maar hij blijft goed op z’n plek zitten. Ik gebruik hem ook wel voor poepen en plassen. Ik ben wel altijd bang dat mensen het zien. Ik heb weleens een keer gehad dat mijn luier zo groot was in het zwembad dat je het bijna kon zien. Toen ben ik snel naar de badkamer gerend en heb ik een nieuwe aangedaan. Ik draag ook overdag luiers. Als je daar nog vragen over hebt, hoor ik het graag.

zijn er mensen die ook zwem luiers  gebruiken Ik hoor het  graag

3 reacties

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

hier ben ik ik wil echt zoveel mogelijk weten over jou luiers ook van  in de ochtend en of jij ze ook draagt op andere momenten en wie jou verschonen en of jij poept of plast of beide en nog zo veel mee dus wees open en eerlijk ik wil echt alles weten groetjes 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 27, 2025

Ja ik gebruik ze wel maar dat is meer als ik niet in het zwembad ben als ik naar een glijbaan loop of naar een ander bad.

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 28, 2025

@NN15000 

hoi hoi Ik snap niet helemaal wat je bedoelt zou je het misschien wat uiterlijk weer kunnen uitleggen alsjeblieft Ik hoor graag van je in deze  topic