Skip to main content
Vraag

lovestruggles zijn weer eens real

• October 1, 2026
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

oke guys ik ben een meid van 15 dus hou dat ff in mind

Deze zomervakantie heb ik een guy ontmoet waar t gewoon heel goed mee klikte en hij nam het ook voor me op tegen zn vrienden toen die slecht over mij gingen praten (destijds waren dat ook nog mijn vrienden maar hij heeft verteld wat ze allemaal over me hadden gezegd nadat een andere vriendin van mij zei dat ze kut over me liepen te praten, dus nu zijn t mn vrienden niet meer). Daarna heb ik hem 1 maand niet gezien, maar toen was er wijkfeest bij mij in de wijk en hij kwam ineens ook terwijl hij echt 20 km verderop woont en toen stond hij ineens voor de deur om mij op te halen. Met wijkfeest waren we ook weer gewoon hartstikke goed met elkaar en hebben we best diepe gesprekken gehad aangezien zijn opa net was overleden en ik wist dat t al niet zo goed met zn opa ging de laatste x dat we elkaar zagen. We hebben buiten serieuze gesprekken ook heel veel gekloot met zn tweeën en gestoeid enzo en hij is 4x op mij gevallen in t gras. We hadden afgesproken dat we 2 weken later nog wat zouden gaan doen samen, maar de week na wijkfeest verwaterde het contact weer dus dat is er nooit meer van gekomen. Twee weken na wijkfeest was kermis en toen heb ik de hele avond met een andere jongen leuk lopen doen en hij heeft me zelfs naar huis gebracht. Op dat moment dacht ik niet dat het heel erg was maar nu sinds afgelopen week appen we wel weer heel veel en ook weer serieuze gesprekken en ik zie hem deze herfstvakantie weer, maar nu voel ik me schuldig, want ik vind hem (niet die van kermis maar die van de zomer) denk ik eigenlijk best wel leuk. Het klikt goed, ik kan alles bij hem kwijt en hij is gewoon echt een schatje, alleen ik ben nu bang dat dit delusional is vanuit mij en dat hij gewoon vrienden wilt blijven. Ook wilt die jongen van kermis een relatie met mij maar ik probeer hem nu een beetje op afstand te houden door hem. Iemand tips ofzo?

Help a girl out!

XoXo

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 2, 2026

Heyy, ik denk dat als je een beetje hints geeft enz, dat je dan er makkelijk achter kan komen of hij je ook leuk vind!, Want dat werkt eigenlijk altijd bij ons jongens!, Hoop dat het je lukt! Succes!