Vraag

Logeren met crush

  • 30 September 2021
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Oh mijn god mensen. Mijn crush komt zaterdag bij mij logeren. Ik heb alleen geen flauw idee wat we kunnen gaan doen 😅. Heeft iemand nog tips? We zijn beide 14 jaar.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wat leuk! 

Vertel eens wat meer: Hoe is dat zo gekomen (of logeren jullie wel vaker)? 

Jongen, meisje? Is de crush wederzijds of weet je dat niet? 

Wat zou je graag willen doen, hebben jullie plannen?

Reputatie 1
Badge

Wat leuk! 

Vertel eens wat meer: Hoe is dat zo gekomen (of logeren jullie wel vaker)? 

Jongen, meisje? Is de crush wederzijds of weet je dat niet? 

Wat zou je graag willen doen, hebben jullie plannen?

Hi,

Ik heb haar leren kennen via de scouting en heb al 3 jaar een crush op haar. Ik heb pas 6 maanden geleden het lef genomen om haar een appje te sturen. Dat pakte goed uit en we zitten nu met elkaar in een vriendengroep van 8 mensen. We hebben op zomerkamp met de vriendengroep bij elkaar in de tent geslapen en toen lag ze naast me. De laatste week van afgelopen zomervakantie gingen we nog bij iemand thuis logeren in de achtertuin met de hele groep. En toen ze in slaap viel tijdens de Shrek marathon ging ze tegen me aan liggen. Dit is de eerste keer dat ik 1 op 1 met haar ga logeren. We hadden zaterdag sowieso al met elkaar afgesproken en ik kwam met het idee om te logeren. Ik heb echt geen flauw idee of de crush wederzijds is 😅. Soms denk ik van wel, soms ook niet. Het leek mij wel leuk om een horror film te kijken met elkaar.

Reputatie 1
Badge +1

ahh, die horrorfilm is een goed idee.

Waarom?

als ze bang is kan je bijvoorbeeld tegen haar zeggen dat er niks aan de hand is, dat je bij haar bent en dat er niks is waar ze bang voor hoeft te zijn. Wij meisjes vinden het fijn als een jongen dat tegen je zegt.

Ik zie nu pas dat het al zaterdag is geweest, dus deze is ff voor iedereen die deze leest.

Dus:

Zorg ervoor dat:

  • De film eng genoeg is dat ze tegen je aan komt liggen
  • de film niet zo eng is dat ze nachtmerries gaat krijgen
  • er popcorn is
  • er heel veel knuffels om jullie heen zijn
  • en dat ze een (het liefst fleece)deken heeft waarmee ze haar ogen kan afschermen van die enge film als ze dat wil.

Kortom: maak het haar gemakkelijk!

groetjes, Isabelle.

 

Reageer