Vraag

Liefdesverdriet

  • 22 December 2023
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

2 weken na mijn afwijzing begin ik mij pas emotioneel te voelen, heb zojuist misschien wel 20 minuten lopen huilen, maar het moest even eruit.
Vooral omdat de feestdagen eraan beginnen te komen, en wilde heel graag een vriendin hebben voor de feestdagen maar dat lukt dus niet. Vandaag is ook de laatste schooldag van het jaar dus dat kan het huilen verklaren, want daarvoor ben ik 0x emotioneel geworden.

Weet iemand hoe ik sneller over liefdesverdriet kan komen voor de feestdagen? Ik wil mij dan gewoon goed voelen en dat lukt echt niet zo, heb nu knallende hoofdpijn na het huilen.

Dankjewel alvast! <3
Justin

PS: FIJNE FEESTDAGEN TROUWENS!


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!! Echt super vervelend over dat je bent afgewezen, maar geloof me, je zult echt nog de ware gaan vinden. Zelf wil ik ook graag iemand hebben, maar soms is dat niet helemaal mogelijk. Probeer er niet teveel aan te denken want het hoort bij het leven. Het kan echt heel moeilijk zijn dat begrijp ik heel erg. Gewoon lekker vergeten dat gedoe en geniet van de feestdagen en alvast een prettig 2024 gewenst!πŸŽ„β­οΈ

Reputatie 7
Badge +17

Hey Justin. Ik vind het echt zo kut voor je. Vooral met de feestdagen snap ik dat het een extra teleurstelling is dat het niet gelukt is. Het kan zijn dat nu pas het besef een beetje binnenkomt en dat je daarom wat emotioneler bent. Dat je dan ff moet huilen is niet erg, dat kan ook opluchten (de hoofdpijn is dan weer minder maar daar kun je altijd een paracetamol of zo tegen nemen).

Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en er niet al te veel over na te denken. Het kutte gevoel gaat echt wel weer over, ook al lijkt dat nu misschien niet zo. Meestal met liefdesverdriet moet het eerst erger worden voordat het beter wordt. Dat hoort bij de verwerking. Denk maar zo dat het hierna alleen maar beter wordt.

Ga niet nadenken over wat er had kunnen zijn maar geniet lekker van de feestdagen. Het komt echt goed man.

Heel veel sterkte en fijne feestdagen.

Reputatie 7
Badge +7

Update:

Het ging steeds beter in de kerstvakantie, totdat school weer nu begint gaat het ineens heel slecht.
Vooral op vrijdag, omdat het dan weekend is. En ja, we zien elkaar elke schooldag.

Komt wel goed

Reputatie 7
Badge +17

@ItzJustin Is logisch dat het ff wat minder is. Haar elke dag zien zal ook wel awkward zijn maar dat went wel na een tijdje.

Komt zeker helemaal goed.

Reageer