Skip to main content

Hallo

Mijn vriendje heeft het gisteren uitgemaakt en ik ben er kapot van .

We waren heel close .

En hij wilt vrienden zijn maar ik ben nog wel verliefd .

En ik kom volgend jaar naar zijn school .

Ik ga van havo naar mavo .

En waarschijnlijk kom ik bij hem in de klas de rest ken ik niet .

En ik ben er echt kapo van .

Heb / hebben jij /jullie tips om om te gaan met liefdes verdriet .

 

vriendelijke groet FDF .

Heyy, 

Wat een nare situatie zeg! Het beste wat je nu zou kunnen doen is jezelf even verwennen en wat afleiding zoeken, denk aan een film kijken met wat chocolade of chipjes, lunchen met vrienden, etc (vooral wat jíj echt leuk vindt!). 

Ook vervelend dat je volgend jaar waarschijnlijk bij hem in de klas komt. Het wat je zou kunnen doen om het niet ongemakkelijk te maken is om gewoon als “vrienden” te gedragen, hoe moeilijk dat ook is. Ik denk dat je na een tijdje ook wel weer nieuwe vrienden maakt. Dat maakt het, denk ik, ook wel weer minder ongemakkelijk uiteindelijk. 

Ik hoop je hier iets mee geholpen te hebben! 

Veel sterkte en succes!!

Joeee!!


Heyy, 

Wat een nare situatie zeg! Het beste wat je nu zou kunnen doen is jezelf even verwennen en wat afleiding zoeken, denk aan een film kijken met wat chocolade of chipjes, lunchen met vrienden, etc (vooral wat jíj echt leuk vindt!). 

Ook vervelend dat je volgend jaar waarschijnlijk bij hem in de klas komt. Het wat je zou kunnen doen om het niet ongemakkelijk te maken is om gewoon als “vrienden” te gedragen, hoe moeilijk dat ook is. Ik denk dat je na een tijdje ook wel weer nieuwe vrienden maakt. Dat maakt het, denk ik, ook wel weer minder ongemakkelijk uiteindelijk. 

Ik hoop je hier iets mee geholpen te hebben! 

Veel sterkte en succes!!

Joeee!!

 


Heyy

 

Een van de dingen om met liefdesverdriet om te gaan is jezelf de tijd gunnen om het te verwerken. Als je verdrietig bent mag je je emoties tonen en als je wilt praten mag je ook praten met bijvoorbeeld je ouders. Praten helpt namelijk om dit soort dingen beter te verwerken.

 

Verder kan je zoals boven mij ook al word gezegd afleiding zoeken. Als je even een dipje hebt kan je een stuk wandelen om even je hoofd leeg te maken of je gaat leuke, vrolijke muziek luisteren. Ook kan je dan met een vriend/vriendin afspreken of jezelf even lekker verwennen met wat lekkers te eten / drinken. In ieder geval iets wat je leuk vind om te doen zodat je minder bezig bent met de liefdesverdriet.

 

En onthoud ook goed dat er echt weer een nieuw iemand op je pad gaat komen! Blijf jezelf jij bent mooi zoals je bent🙂

 

Groetjes van mij!


Hoe is het nu ???


Reageer