Skip to main content
Vraag

liefdesproblemen

• October 31, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oke hey ik ben nico (niet mn echte naam) 15, 2 weken geleden ging ik naar een normale gymles, ik loop het voetbalveld op en daar staat de meest prachtige meid daar staan. de gehele gymles kon ik eig mn ogen niet van haar afhouden (klinkt creepy maar niet zo bedoeld). na gymles was ik van plan haar snap te vragen, maar ik ben heel sociaal awkward dus ik durfde t niet te doen, dussss heeft een vriend van mij haar snap voor mij gevraagd en die heeft ze gegeven! nu ben ik erachter gekomen dat ze 4 maanden al met iemand praat maar ze de relatie tussen ze hun twee best saai vind, en na snappen met mij dat ze mij eig veel leuker vind. alle info komt trwns van haar beste vriendin die bij mij in de klas zit. zij zegt dat wij echt een powerkoppel kunnen worden. ze snapt me wel bijzonder weinig (1x keer per dag meestal) maar ze zegt dat het komt door schermtijd dus dat begrijp ik wel. maarr, ik ben wel echt behoorlijk verliefd op haar geworden en ik wil echt heel graag met haar afspreken en haar weer zien, maar omdat ze in die situatie zit met die andere gast is dat niet goed. wat nu??

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 31, 2025

Ze zit in een relatie, ook al zegt ze dat het saai is, en ik zou haar niet onder druk zetten om te kiezen. Gewoon chill blijven, een beetje geduld hebben en haar beter leren kennen zonder het te pushen. Als ze je echt leuk vindt, komt het wel vanzelf, maar ik zou voorstellen om eerst als vrienden af te spreken en te zien hoe het loopt!

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • October 31, 2025

het is niet echt een relatie, het is meer een situationship, maar er gebeurt niks. wel afspreken maar geen dingen zoals zoenen, ze vind hem nogal saai

• Net nieuw
  • October 31, 2025

Ahw Nico, ik snap je helemaal 😅 Dit klinkt best verwarrend en een beetje lastig, vooral omdat ze nog met iemand anders praat.

Het belangrijkste is dat je respectvol blijft naar haar situatie en haar huidige gesprekspartner. Je kan wel gewoon vriendelijk contact houden en elkaar leren kennen via snap of school, maar misschien beter even niet te veel druk leggen op iets romantisch zolang zij nog “bezig” is met iemand anders.

Zo kan jij haar beter leren kennen en tegelijk respectvol blijven, en als de situatie verandert, weet je dat je al een goede band hebt opgebouwd ❤️