Skip to main content
Vraag

liefdesbrief, even julie mening

• May 26, 2025
  • 15 reacties
  • 236 Bekeken

Hallo iedereen. 

Ik heb dus een ...... liefdes brief geschreven..…

En ik zelf ben heel goed om allen maar slechte dingen te zien en wat fout kan gaan. In mijn hoofd denk ik mezelf dan vast. Krijg gewoon hoofdpijn van mezelf 🤣.

En ik weet ik heb hier al een keer een topic over gemaakt maar deze stress eend heeft weer eens geen zelfvertrouwen 😅

Dus zou ik Julie mening mogen horen over deze brief. En het liefste zo eerlijk mogelijk. 

----------------------------------------------------------------Lieve naam 

Ik hoop niet dat je het raar vindt dat je deze brief ontvangt. Soms wil je gewoon iets van je hart, en ik dacht: waarom niet? Dus hier ben ik, met een beetje zenuwen, maar vooral met een eerlijke boodschap.

Ik ben gewoon een jongen die je muziek en wie je bent waardeert. Wat je doet heeft echt indruk op me gemaakt, en ik wilde gewoon even laten weten dat je iets hebt dat me oprecht raakt. Het is niet iets dat ik zomaar elke dag zeg, maar ik dacht: waarom niet eerlijk zijn?

Dus bij deze, een brief van iemand die nieuwsgierig is naar wie je echt bent. Geen verwachtingen, gewoon een eerlijk gebaar. Als je er niets mee doet, is dat helemaal oké. Maar ik wilde je gewoon laten weten dat je het hebt verdiend om gehoord te worden.

Als je ooit zin hebt om een keer gezellig te praten of wat dan ook, laat het me weten. Wie weet, misschien is er iets wat ik niet verwacht.

PS: Als je ooit een slechte dag hebt, stuur me dan gewoon een berichtje. Ik ben misschien geen professional in het oplossen van problemen, maar ik ben wel een expert in slechte grappen maken om je te laten lachen!"

Groetjes,

Tiktok naam (geen gezeik) 

En de PS is dom en dat is allen een beetje om voor mezelf ook makkelijk te maken om de brief te versturen.…

Hoop op een eerlijke mening...…

Groetjes de onzeker badeend 

15 reacties

• May 26, 2025

Heyy ​@Badeend 

ik zat nog ff op het forum te scrollen en ik zag ineens die welbekende badeend opspringen bij topics. MIJN EENDENMAATJEEEE!! snel even reageren🤗

Ik vind het echt enorm lief van je dat je .... (Naam) een brief wil sturen! Hij/zij zal er vast en zeker blij mee zijn!😁

Als je geen reactie krijgt, jammer Dan.. Weet dat je hem/haar toch hebt geraakt met deze supermooie brief❤️

als je wel een reactie krijgt, LET ME KNOW ASAP😁😁😁

Ik zou hem sturen, maar dat ligt natuurlijk aan jou:)

Groetjes je eendenmaatje die heel misschien je topics stalkt😁

• May 27, 2025

Hoi iedereen / ​@eendje 

.........ik geloof niet dat die brief iets is... 

Het is wel een zij 🙃 

Hoe raak ik iemand met deze brief.…

Ik heb niet veel meer te zeggen over die brief 🤣

Hij ligt bij een vriend die het zou regelen, want hij moet op de post dus ook een postzegel.  Dus heb ik met hem geregelt dat die dat ging regelen 🤣

Dus die brief ligt nu in een envelop te wachten tot die in de brievenbus gaat....… dus hoe kut het ook is die gaat op de post...…

En nu nog even het onzeker badeend dingen 

En waarom heeft het überhaupt nut om die brief te versturen, kans groot dat ze niet reageert en dan is het verspilde hoofdpijn/stress. En als ze wel reageert ben ik niet goed genoeg of verpest ik het.  

Groetjes van de badeend die net te veel nadenkt 

• June 2, 2025

JAAAAAA wat goed dat je hem hebt verstuurd!!!!! ​@Badeend Hopelijk krijg je een reactie!:)

• June 3, 2025

Haha daar word er wel heel blij van hé ​@eendje 🤣

De brief is op de post. 

Maar ik heb tegen mezelf gezegt *ik doe dit nu, dan gaan we er ook om lachen* 

Dus ik ben met wat vrienden dat tiktok account aan het opfleuren. 

Niet stoerdoenerig of zo, gewoon filmpjes van een badeend die dingen verteld over een brief. En een beetje dom doet 🤣

Ik wil mezelf fysiek en mentaal begraven. 

Maar ik heb de brief op de post gedaan, als ik heel eerlijk ben ik verwacht niks positiefs.

Dus met alle hoop dat ik nog heb, is mijn doel haar te laten glimlachen, of het nou van die brief of de filmpjes zijn. 

Groetjes badeend 

• June 23, 2025

Heyyy ​@Badeend long time no see!
Heb je al een reactie gekregen op de brief??:))

• June 25, 2025

Hoi ​@Badeend  ik vind dit een mooie brief en je moet hem zeker versturen vind ik. Ps ik ben ook dol op eenden zie m'n profielfoto maar. Ik wou dat ik m'n naam kon veranderen en ducklover27

Groetjuuus

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 25, 2025

Hoi ​@Ducklover27 ,

dat kan hoor, je naam is gewijzigd zoals je dat graag wilde.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

• June 25, 2025

BEDANKT MARIEKE!!! 

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

echt waar in een woord: wauwwww!!

Je hebt echt een mooie brief gemaakt! Ik lees hier iets dat vgm echt uit je hart komt, mooi, je bent ook eerlijk wat zeker niet verkeerd is en je stuurt een brief ( heeeelll romantisch)  en dat je het stuurt betekent dat je ook nog eens lef heb.

wat kan er gebeuren zijn vgm 3 dingen: 

1  ze zegt niks terug ( ik weet niet of je dr elke dag tegenkom) , wat ik niet geloof want je hebt ook een brief gestuurd met hoop

2 ze zegt nee tegen jou en wil op een respectvolle manier met elkaar omgaan. ( als ze dit doet, dan zou ik als ik jou was haar als het ware succes wensen, (zelfs dat is een teken van volwassenheid) en met een hoofd omhoog blijven want dit hoort er ook bij, ik heb het zelf 3 keer in mijn leven gehad en nog steeds geen vriendin😁.)

3 ze vindt het ontzettend leuk en ze wil met je praten (daten) 

En ik denk dat optie 3 gaat gebeuren maar mischien is het ook goed om niet te veel te verwachten met aan de andere kant dat jij het zeker waard bent om liefde te krijgen en te geven!

ik hoop dat ze jouw hint begrijpt en laat het maar horen!

• June 26, 2025

Hoi allemaal 

Fijn je weer te zien ​@eendje 😉 

Nou ik zag weer een reactie op deze topic en ik dacht kut😆

Zoals mijn angst al zij word het 

Wat dacht ik ook wel niet.......... 

Volgende keer luister ik weer naar me angst en niet naar hoop, hoop verraad je. 

Zie het zo, ze blijft mooi maar niet iets voor mij 🫡 

En ik gun haar alsnog het beste 🥲  

Is enorm kut om te zeggen tegen mezelf, maar ja is niet anders🫠

Groetjes badeend 

• June 26, 2025

Hey ​@Badeend 

wat jammer zeg! Misschien heeft ze het heel druk en reageert ze later

ik kan wel gaan liegen, maar hoop verraad inderdaad. Maar je leert er wel van.

Kijk als je hoopt op 100 euro aan t eind van het jaar (bijvoorbeeld) maar je doet er niks mee, gebeurt het niet en verraad hoop je. Als je ervoor werkt, lukt het misschien wel en heeft hoop je geholpen.

In jouw geval kon je niet echt anders natuurlijk, en dat is oké! Je bent heel dapper geweest en je hebt ondanks je angsten toch die brief gestuurd. Het is natuurlijk wel balen, maar je bent heel dapper!

Aub niet naar die angst luisteren volgende keer. Wees weer dapper, en doe het gewoon:)

fijn jou ook weer te zien eendenmaatje😘 ik denk aan je❤️

JeBentNietAlleen
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal 

Fijn je weer te zien ​@eendje 😉 

Nou ik zag weer een reactie op deze topic en ik dacht kut😆

Zoals mijn angst al zij word het 

Wat dacht ik ook wel niet.......... 

Volgende keer luister ik weer naar me angst en niet naar hoop, hoop verraad je. 

Zie het zo, ze blijft mooi maar niet iets voor mij 🫡 

En ik gun haar alsnog het beste 🥲  

Is enorm kut om te zeggen tegen mezelf, maar ja is niet anders🫠

Groetjes badeend 

He rottig man! Ik heb het zelf ook drie keer meegemaakt en het lijkt me leuk om weer een chrush te hebben, 

En hoop verraad je niet, zij weet gewoon niet wat voor een leuke gast jij bent! Dus het is meer haar verlies dan de jouwe. 

En echt volwassen van je dat je haar het best gunt, echt een groei momentje 😉, ik heb ze ook gehad effe doorbijten en het komt helemaal goed!

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • June 27, 2025

Echt jammer Badeend,

Ik hoop dat je in te toekomst alsnog de liefde vindt. Stiekem hoop ik voor je dat ze later nog zal reageren. maar zeg dat niet te hard. Wat een mooie liefdesbrief heb te trouwens geschreven, daar ligt het niet aan. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 27, 2025

Hoi, heel jammer joh. Aan je brief ligt het niet, sowieso niet aan jou. Dat is in ieder geval positief. Houd deze skills vooral vast 💪🙂

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 3, 2025

Hoi ​@Badeend  ik vind dit een mooie brief en je moet hem zeker versturen vind ik. Ps ik ben ook dol op eenden zie m'n profielfoto maar. Ik wou dat ik m'n naam kon veranderen en ducklover27

Groetjuuus

ohhh ik wil ook heel graag dat mijn naam verander word het liefste wil ik het naam FilmBoekFreak  maar toen moest ik snel even nadenken voor een naam maar ja

groetjesss meeeee