Skip to main content

Hoi, 

Ik heb advies nodig. Er is een jongen die ik oprecht heel leuk vind. En ik zou graag met hem willen zoenen. Al mijn vriendinnen zeggen ook dat ik het moet doen. Er is 1 probleem. Hij is nu heel erg met een ander meisje bezig. Ze facetimen vaak. En snappen veel. Waarschijnlijk vind dat meisje hem leuker dan hij haar, dat zie je wel een beetje. Mijn relatie met hem is eigenlijk gewoon goeie vrienden. Als hij nuchter is trekt hij nauwelijks naar mij toe. Maar als hij gedronken heeft trekt hij veel naar me toe en wordt hij aanrakerig. Daarom weet ik niet goed of ik hem binnenkort kan zoenen, omdat ik bang ben dat 1. Ik dacht meisje verdrietig maak, en 2. Dat ik afgewezen wordt.

kan iemand aub helpen en mij advies geven in deze situatie? 
thanks alvast x

 

Je zal altijd iemand teleurstellen. Dat is nou eenmaal zo, en alhoewel dat heel vervelend is zal je daar niet al te veel aan moeten denken.

mijn advies is om hem - als hij niet nuchter is - te zoenen. Dan heb je 2 opties:

  1. Hij vind jou ook leuk en wil, ook als hij nuchter is, verder met je
  2. Hij zoent terug maar doet dat omdat hij niet nuchter is, je laat het verder voor wat het is en houdt het op een dronken bui
  3. Hij zoent niet terug, je doet alsof je het niet doorhad en probeert er om heen te draaien opdat hij het zal vergeten

Hopelijk heb je hier iets aan, succes!


Super bedankt voor je reactie! Heb ik echt wat aan!!! X


Reageer