Skip to main content

Ik zit in groep 8 en vond eigenlijk niemand behalve 1 meisje leuk toen was ik paar maanden gelden niet meer op haar en nu ben ik opeens op 4 meiden 1 was altijd een die ik niet mocht en zei mocht mij ook niet een anderen spreek ik nooit weer een anderen is gwn een soort vriend en die laatste was ik vroeger op maar dei dei ik niet mocht doet de laatste tijd ook heel leuk enzo maar wat moet ik nu want waarschijnlijk zie ik ze volgend jaar toch allemaal niet meer maar nu ben ik opeens op 4

Hoiii ik zit ook in groep 8 en je kan toch gewoon in de zomer met elkaar zijn enzo. Ik zou met de gene nemen die het aardigst tegen jou doet


Hoiii ik zit ook in groep 8 en je kan toch gewoon in de zomer met elkaar zijn enzo. Ik zou met de gene nemen die het aardigst tegen jou doet

ja maar 1 flirt met me 1 doet wat meer activiteiten 1 zoekt veel aandacht en 1 is gwn der zelf en ik denk dus dat de gene die flirt dat is ook me oude hater zeg maar me echt wil ofzo en ik wil haar ook maar gaan naar anderen school enzo dus alles heeft geen nut meer


Ik heb het laatst ook uitgemaakt terwijl we 2 maanden hadden en je kan toch altijd in de zomervakantie met elkaar zijn? Mij maakt het nie uit maar is er iemand die naar dezelfde school gaat?


Reageer