Skip to main content

Hey, ik ben een meisje van 17 en ik heb echt advies nodig. Ik heb dus een grote crush op iemand van mijn school. We zitten niet in dezelfde richting, maar hebben toch een groot aantal lessen samen. Een paar maanden geleden was ik wat een het rond staren tijdens de les en ineens was ik per ongeluk naar hem aan het staren. Hij staarde terug en sindsdien hebben we constant oogcontact en staart hij me altijd aan. Overal waar ik ga zie ik hem en elke keer kijkt hij me aan. Ik dacht dus eerst dat dit gewoon in mijn hoofd zat, maar anderen zien dit ook. Ik dacht dus dat hij mij misschien ook wel leuk zou vinden, maar hij heeft dus sinds enkele maanden een lief uit zijn klas. Ik wil dus ook niet echt iets doen want ja hij heeft een lief. Weet iemand toevallig wat het zou kunnen betekenen dat hij altijd in mijn beurt gaat zitten en me altijd aanstaart waar ik ook ben? 

Groetjes Nala

Dat is vrijwel altijd een teken dat iemand je leuk vind, op basis van wat jij zegt weet ik het vrijwel zeker.

Maar ja, daar is het probleem dat hij al een vriendin heeft, dus dan weet ik het ook niet echt 😐

Hoe denk jij erover?

Reageer