Vraag

liefdeee verliefd op een jongen

  • 9 October 2020
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben al 2j verliefd op een jongen die 1j ouder dan mij is. Maar.. ik zie hem bijna nooit!! Ik vind een jongen uit mijn klas ook heel aardig, maar nu weet ik niet of ik nog verliefd ben op die jongen die 1j ouder is,  of de jongen die bij mij in de klas zit… :(

wie helpt?!!

En uhh… ik vind hem nog wel heel lief, en elke keer als ik die jongen die 1j ouder is weer zie, voel ik me weer helemaal verliefd. En dat gevoel heb ik niet bij die jongen uit mijn klas, maar hem vind ik ook heel aardig.. het is heel moeilijk omdat ik die andere jongen bijna nooit zie, heel soms nog wel eens. En tenslotte weet ik niet of hij (die 1j ouder dan me is) wel op mij verliefd is!! toen ik hem voor het eerst zag, was hij ook verliefd op mij. 1j later was ik nog steeds verliefd op hem, maar hij niet op mij… tenminste, dat zei zijn beste vriend. Maar later keek hij heel vaak naar mij, en toen wist ik het ook niet meer..

Heeft iemand een tip ofzo wat ik nu moet doen??!!


1 reactie

Even mijn visie in punten want het is een beetje complex:

• ik denk dat je de ver-weg-jongen het leukst vindt, anders was je hem immers al vergeten en was je volledig voor je klasgenoot gegaan

• de enige manier om erachter te komen wie er nou op wie verliefd is, is vragen. Ik zou aan de ver-weg-jongen iets vragen in de richting van: “Toen we elkaar ontmoette was jij verliefd op mij, is dat nog steeds zo?”. Dan komt er waarschijnlijk wel een waarom-vraag terug.

• waarom zie je die ver-weg-jongen niet zo vaak (als ik vragen mag)?

Ik zou eerst proberen te ontdekken op wie je nou verliefd bent. Dit kan je bijvoorbeeld doen door middel van een lijst van de een en een lijst van de ander en dan vergelijken. Als je bovenstaande dingen nog even wil toelichten dan kijken we daarna wel verder.

Reageer