Vraag

liefde: wat bedoelde ze?

  • 16 September 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb afgelopen week een meisje bij mn werk gevraagd om contact te hebben, want ze zag er goed en gezellig uit. Nu is het dus zo dat ik het in een winkel heb gevraagd want er was geen andere mogelijkheid. Maar de situatie was vrij ongemakkelijk want toen ik het vroeg stond er niemand bij en letterlijk 5 seconde later stonden er allemaal mensen ze heeft uiteindelijk gezegd dat ze een vriendje heeft, alleen geloof ik er niks van ze was zo verbaasd en ze leek blij dat ik het vroeg en ze zei met moeite dat ze een vriendje had. Zou ze dit hebben gezegd omdat er zo veel mensen ineens bij waren? En morgen werkt ze weer en kan ik langs gaan om iets te zeggen of iets dergelijks heeft iemand een idee wat ik zou kunnen zeggen of doen?


2 reacties

Het is niet echt mijn taak om hoop uit te doven, maar weet je zeker dat er nog een kans is?

Super objectief ben je niet met die roze bril op.

ze zei met moeite dat ze een vriendje had. Zou ze dit hebben gezegd omdat er zo veel mensen ineens bij waren?

Als iemand op je afstapt en zoiets vraagt, dan zal jij toch zeker ook even moeten schakelen voordat je het antwoord hebt.
Niet veel mensen hebben een reactie daarvoor zo klaarliggen.
Ik ben haar niet, maar ik denk dat je meer opties dan een moet overhouden wat haar reactie betreft.

 

Hiermee wil ik je niet ontmoedigen en ook niet zeggen dat jij er naast zit, maar je moet er wel rekening mee houden dat je de verkeerde indruk kunt hebben gekregen van die ontmoeting.
 

Wat bedoel je met "super objectief ben je niet met die roze bril op" maar buiten dat ik denk wel dat ik ook met meer moet komen maar met wat? Ik zit al lang te denken hoe maar ik kom er maar niet op, hoe zou jij het vanuit mijn ogen verder doen? Heb je tips?

Reageer