Vraag

liefde voor meisjes

  • 19 October 2021
  • 10 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

ik denk dat ik verliefd ben op een vriendin van mijn zus ik weet niet wat ik moet doen 

HELP!!!


10 reacties

Hoi,

Ik weet niet of ik je kan helpen hiermee, maar misschien heb je hier wat aan:

Weet je zus al dat je haar leuk vind of heeft ze het vermoede dat je haar vriendin leuk vind?

Het is altijd het beste als je er met je zus over praat. Als je geheimen hebt voor haar komt ze er waarschijnlijk vroeg of laat toch achter. Zoek een rustige plek en vertel over jou gevoelens. Misschien wordt ze boos, blijf vooral rustig en je hebt het in ieder geval gezegd, dan hoeft ze het niet zelf te ontdekken, dan zou ze misschien nog bozer worden.

Misschien wil je zus juist wel helpen?

Als je dat hebt gedaan, zorg gewoon dat je ook wat vaker samen bent met de persoon die jij leuk vind. Dan kan je misschien een betere band opbouwen. Als je het vermoede hebt dat zij jou ook leuk vind, moet je natuurlijk gewoon vertellen over je gevoelens.

Als ze je dan niet leuk vind op de zelfde manier, kan je misschien wel gewoon vrienden blijven/worden

 

Groetjes

1anoniempje1

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

 

sorry maar ik ben verliefd op de vriendein van men kleine zus ik vind het best raar om op iemand te zijn dat jonger is dan mij

 

ik vind het best raar om op iemand te zijn dat jonger is dan mij

Specificeer jonger even. Welke leeftijd heeft je ‘crush’ en hoe groot is het verschil dan?

En dan nog, ik ken vrienden die zijn getrouwd en hun leeftijdsverschil is 14 jaar, maar ze vinden elkaar wel leuk.

Badge

ik vind het best raar om op iemand te zijn dat jonger is dan mij

Specificeer jonger even. Welke leeftijd heeft je ‘crush’ en hoe groot is het verschil dan?

ze is tien en valt blijkbaar niet voor meisjes

Reputatie 5
Badge +4

Ben je Lesbisch of bi? 
 

Lucky

ik vind het best raar om op iemand te zijn dat jonger is dan mij

Specificeer jonger even. Welke leeftijd heeft je ‘crush’ en hoe groot is het verschil dan?

ze is tien en valt blijkbaar niet voor meisjes

En hoe oud ben jij en je zus

Badge

ik vind het best raar om op iemand te zijn dat jonger is dan mij

Specificeer jonger even. Welke leeftijd heeft je ‘crush’ en hoe groot is het verschil dan?

ze is tien en valt blijkbaar niet voor meisjes

En hoe oud ben jij en je zus

ik ben 12 en mijn zus is 6

En dan nog, ik ken vrienden die zijn getrouwd en hun leeftijdsverschil is 14 jaar, maar ze vinden elkaar wel leuk.

Dat kan best maar bij jongeren zijn te grote verschillen strafbaar... 

Badge

-onnodige quote verwijderd-

gelukkig iemand begrijpt mij

 

Reageer