hoi, ik ben een jongen van 15 jaar. en ik vind een meisje leuk uit mijn klas en anderen zeggen dat zij mijn ook leuk vind maar ik weet niet of dat dat zo is. ik heb niet veel liefdes ervaring dus alle tip zijn welkom.
Is het inmiddels gelukt met die liefde? Of weet je het nog steeds niet? Liefde is iets dat je uiteindelijk zelf samen met die ander moet ontdekken, hoeveel klasgenoten of kinderen hier je het ook vraagt
Laar maar horen! Groetjes
Het is een niet echt gelukt ze heeft nu met iemand anders, en ik denk dat ze mij eerst wel leuk vond mr ja ze heeft nu met iemand anders
Hey!!! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en ik heb het een beetje verkloot. Vandaar dat ik jou wel het goede advies wil geven, haha.
Hoe lang vind jij haar al leuk en hoelang denk je dat zij jou al leuk vindt? Want als dit al een paar weken zo is, dan kan het zijn dat ze, door gebrek aan jouw aandacht/tekenen van interesses, jou minder leuk vindt. Meiden vinden aandacht namelijk wel heel leuk.
Bij mij is het ook het geval dat zij nu met iemand anders is, en dat voelt ook heel klote. Maar als zij nu met hem is en het echt serieus is moet je het eigenlijk uit je hoofd zetten. Dan gaat het niet zo gauw iets worden. Je moet maar zo denken, als jij met haar zou hebben zou je het ook niet tof vinden als een andere jongen tussen jullie in probeert te komen.
Hey!!! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt en ik heb het een beetje verkloot. Vandaar dat ik jou wel het goede advies wil geven, haha.
Hoe lang vind jij haar al leuk en hoelang denk je dat zij jou al leuk vindt? Want als dit al een paar weken zo is, dan kan het zijn dat ze, door gebrek aan jouw aandacht/tekenen van interesses, jou minder leuk vindt. Meiden vinden aandacht namelijk wel heel leuk.
Bij mij is het ook het geval dat zij nu met iemand anders is, en dat voelt ook heel klote. Maar als zij nu met hem is en het echt serieus is moet je het eigenlijk uit je hoofd zetten. Dan gaat het niet zo gauw iets worden. Je moet maar zo denken, als jij met haar zou hebben zou je het ook niet tof vinden als een andere jongen tussen jullie in probeert te komen.
thx toch nog voor het advies, ik heb er sowieso niet echt last van, ik vond haar eigenlijk net iets langer leuk dan dat ik wist dat zij mij leuk vond, maar toen ik door had dat zij meer met die andere jongen omging vond ik haar al minder leuk
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.