Vraag

liefde relatie

  • 20 August 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

hey hey! Ik ben een jongen van 18 verliefd op een jongen van 19. kort uitgelegd, we zijn al een maand samen en ik vraag me af of ik nu bezorgd moet worden want we zijn dus echt een perfect koppel, we hebben het al gedaan, ik noem hem mijn man, hij zegt tegen iedereen dat ik van hem ben en ik lig tussen zijn oksels en speel met zijn okselhaar, maar de laatste paar dagen is die niet zo vaak bereikbaar wat ik dus nog nooit heb gehad met hem als ik een bericht stuur kan het 7-9 uur zijn tot een antwoord en dan zegt hij dat hij veel stress heeft met school enzo en familie problemen heeft en dan fases heeft dat hij niet sociaal is.. en zegt dat hij altij van me zal houden wat er ook gebeurd en dat het niks met mij te maken heeft maar ik heb toch wat schrik want die is dan wel online als ik stuur maar het kan ook familie zijn ofzo ik zou graag jullie mening willen horen over dit :)


1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou het gewoon afwachten. Dat is misschien niet zo leuk maar je kan niet veel. Maak je niet te veel zorgen. Als het echt school en familie is dan kan je er weinig aan doen. Als dit erg lang door gaat kan je gewoon proberen af te spreken en dit serieus te bespreken. Veel kan je simpel weg niet doen. Zolang dat er niks gebeurt is is er geen rede voor zorgen. 

Reageer