Vraag

liefde op eerste gezicht

  • 17 January 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo allemaal, 

ja hoe start je zoiets? haha. 

ik heb dus een vraagje. der is een jongen die ik echt heel leuk vind en hij zegt dus dat die mij ook leuk vind maar volgensmij blijft het daar ook bij heeft iemand tips waardoor ik hem nog verliefder kan maken waardoor dingen warschijnlijk sneller en makelijker gaan en ik niet dicht klap wanneer we een echt goed gesprek hebben :sweat_smile:  

hoop zo dat er iemand is die mij kan helpen

thnx alvast <3


3 reacties

Hey!

Leuk dat je verliefd bent, ik denk dat je als meisje in ieder geval al een beetje extra kans maakt want in mijn ervaring is het zo dat jongens het leuk vinden als je hun uitvraagt en sneller geneigd is ja te zeggen dan andersom. Waardoor denk je dat hij niet meer wil dan jullie huidige relatie?

Groetjes Lucas 

Hey!

Leuk dat je verliefd bent, ik denk dat je als meisje in ieder geval al een beetje extra kans maakt want in mijn ervaring is het zo dat jongens het leuk vinden als je hun uitvraagt en sneller geneigd is ja te zeggen dan andersom. Waardoor denk je dat hij niet meer wil dan jullie huidige relatie?

Groetjes Lucas 

naja ik denk dat ik dat dacht omdat het net leek alsof hij zich schaamde voor mij bij zijn vrienden maar 2 dagen terug heeft die me gevraagt waar mijn hele familie bij was!! vet schattig :heart_eyes:

Dat is goed om te horen! Veel plezier samen! 

Reageer