Vraag

Liefde, moet ik haar terug proberen te krijgen of loslaten?

  • 12 April 2021
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Hey, 

 

Ik heb een serieuze vraag, hoe ga je om als iemand zegt dat die niet meer voor je is? Terwijl jij er een goed gevoel bij had. Vind het namelijk erg jammer en zou graag advies willen hebben. Moet ik haar terug proberen te krijgen of loslaten? Ik vind haar wel nog leuk en heb gevoelens voor haar. 

 

Met vriendelijke, 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


6 reacties

Hey, allereerst, ontzettend jammer dat dat meisje je zo in de kou laat staan. Ik ben bang dat loslaten het beste is. Tenzij zij aangeeft het een break te willen nemen (tijdelijk).

Hoe moeilijk het ook is, zij wil helaas niet meer dus het is ook voor jezelf het beste als je jezelf niet kwelt met de gedachten dat je het misschien op kan lossen. 
Succes en heel veel sterkte! 

Hallo Anomienpje33 :)

Loslaten, zij wil niet meer. dus dan heeft het ook geen zin meer om haar proberen terug te krijgen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Loslaten, je kan haar niet terugkrijgen als zij het niet wilt

Reputatie 3
Badge +2

Eenanoniemejongen1,

Als iemand aangeeft dat die tijdelijk een pauze wilt eindigd dit bijna altijd op permanent uit elkaar en dan is dat alleen, maar extra naar als die zogenaamde pauze nooit stopt. Ik vind dat of ze nou permanent of tijdelijk bij je weg wou je het gelukigst word als je verder gaaf.

Eenanoniemejongen1,

Als iemand aangeeft dat die tijdelijk een pauze wilt eindigd dit bijna altijd op permanent uit elkaar en dan is dat alleen, maar extra naar als die zogenaamde pauze nooit stopt. Ik vind dat of ze nou permanent of tijdelijk bij je weg wou je het gelukigst word als je verder gaaf.

Zeker, in veel gevallen komt het uiteindelijk wel neer op een permanent einde maar dan is er nog wel een soort van opening. Hoe dan ook, in deze situatie is de hoop helaas verloren ben ik bang en zal de TO haar helaas los moeten laten.

Reputatie 6
Badge +12

Loslaten, je kan haar niet terugkrijgen als zij het niet wilt

Hoe lastig het ook is

Reageer