Skip to main content

Hey, ik ben een jongen van 16 en ik heb een chrush op een goede vriendin van mij.

Ze wilt altijd knuffelen en dat is wel oke, gisterenochtend op school kwam ze naar mij toe en ze zei dat ze iets stoms had gedaan. Ze had een andere jongen gekust zei ze, ik vroeg daarop ofdat ze wel zeker was dat dat iets stoms was geweest, dat wist ze niet zeker. gisterenavond vroeg ik ofdat ze er met die jongen nog over gepraat had, ze zei dat ze dat halvelings gedaan hadden.

Ik ben een beetje confused door dat verhaal en dat ze nog steeds zo wilt knuffelen en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen daardoor. alsjeblieft wilt iemand mij hiermee helpen?

Tja, lastige situatie. Tis nooit leuk om je crush met een ander bezig is. Maar ook zei ze dat ze het achteraf een stomme actie vond. Blijkbaar heeft ze er achteraf toch wat spijt van. Dit duidt er misschien op dat ze niet verliefd is op deze jongen.

Maar staar je niet blind op dat ze vaak wilt ‘knuffelen’, dat kan ook gwn vriendschappelijk zijn. Ik heb ook een paar vrienden (en vriendinnen natuurlijk) die ik regelmatig een knuffel geef, maar dat is niet omdat ik gevoelens voor hen heb. Maar voor mijn gevoel zit er nog wel een verschil tussen ‘knuffelen’ en elkaar ‘een knuffel geven’, als je snapt wat ik bedoel. Geeft zij jou een knuffelen of is het meer dan dat?

Maar goed, jij kunt de situatie en verhoudingen beter inschatten dan wij achter ons schermpje. Probeer een beetje aan te voelen hoe het tussen die twee zit en wacht even af wat daar gebeurt. Als dat niks wordt en je hebt het gevoel dat er tussen jullie wel iets is, zou je een move kunnen maken.


Ja… ik weet niet echt wat je kan doen. Ik weet wel vaak dat jongens duidelijke hints niet altijd opvangen. Misschien vindt ze je toch leuk. Zoals xlisa zegt is dat wel normaal, maar het betekent in ieder geval dat ze je genoeg vertrouwt om een knuffel te geven.

 

verder over die kus, ik zou gewoon afwachten. Ze zei zelf dat ze er spijt van had, dus ik zou er niet veel van verwachten.  Als je wil checken of ze je leuk vind zou ik goed aandacht besteden aan hoe ze zich gedraagt als jij in de buurt bent. bijvoorbeeld: Is het wel normaal voor haar om tegen jou te zeggen dat ze iemand heeft gekust en er spijt van heeft? (of geeft ze een hint/ wil ze je jaloers maken)

 

besef wel ff ik heb deze reactie redelijk optimistisch gemaakt en ik ben ook maar een kind dus ik kan er naast zitten. Denk er gewoon over na ;)


Reageer