Vraag

Liefde issue Please help

  • 27 October 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke mensen het zit zo:

Er is veel gewoon veel gebeurd.  En veel teleurstellingen.

Ik ontmoette een jongen  en het is/was echt een top kerel. Fijne tijd gehad omdat ik in een nare periode was en nogsteeds ben, maar alleen ik had hem niet via real life ontmoet maar via eigenlijk social media en normaal gesproken doe ik dat echt dus nooit. Maar wanneer je in shit zit, gebeuren er gewoon dingen zonder dat je je eigen controllen hebt mensen. Oftewel je weet het allenmaal even niet wat je aan het doen bent en je brengt jezelf eigenlijk dom in de problems. 

 

Wat dus het ding is,  de ontmoeting was daar. Het moment was er en hij zou gelijk me ouders en me broer ontmoeten, toen pas begon te beseffen van: "ho, wat doe je jezelf aan?!". En  ik kon niet meer afwijzen weetje wel. En toen zag ik m staan en hij zag er gewoon wel wat anders uit dan op de foto en niet positief maar negatief. Ik was zeg maar stok stijf en durfde hem niet aftewijzen etc en dus liepen we gewoon naar me huis en toen gebeurde het... seks mensen. Jawel.. ik heb seks gehad en het was geen fijne seks maar echt ongemakkelijke ik wil eigenlijk niet seks. En ik durfde maar geen nee te zeggen. 

Ik besloot na die dag gewoon na te denken oke hoe ga ik dit beëindigen want het was een lieve jongen en het lag gewoon aan mij weetje. En ik besloot dus beetje slecht te praten over hem zodat me vrienden niet dachten: "wtf heeft zij gedaan" en naja zij zeiden gewoon van maak het uit. Dus dat deed ik en voelde me ook ff beter maar ook slecht. En toen d8 ik wil die jongen vergeten dus ik verwijderde chats tot aaaann fotos en alles toe. Punt is alleen dat ik het lullig vond om hem zegmaar echt te dumpen. En ik zei dus van: "je kan me wel gewoon sturen enzo maar we hebben geen relatie" dus daarmee hield ik heel stom het contact aan. En naja aan begin was alles stil en dacht ik: "oke mij plan werkt" en ik ging dus gewoon verder met me leven en had weer talks met andere boys enzo. Maar toen kwam het besef of naja moment dat ik ineens heel veel aan hem moest denken alsof ik toch verliefd was. Maar ik hield me sterk want ik weet beter, en ik kreeg dus weer soort gesprekje vandaag met hem.. na aanleiding van wat ik in me verhaal op snapchat had geplaatst en geen idee wat mij mankeerde ik ging uitdagen als je me begrijpt.. en ja nu weet ik dus echt niet wat ik meer moet doen. 

 

En ik snap jullie mindfuck believe me. Maar houd in je gedachtegang dat ik in problemen zit en gewoon even niet weet wat ik doe. En dan krijg je dit soort vage shit.

Iemand tips?????


4 reacties

Hey, 

Wat een verhaal, lijkt mij een lastige situatie nu voor jou. Volgens mij geef je zelf aan dat dingen niet echt oke zijn, hij is anders in het echt dan op zijn profiel en jullie hebben seks gehad wat jij niet echt prettig vond.

Mijn advies is om het uit te maken, daarmee bedo ik geen contact meer houden. Je houdt jezelf hiermee alleen maar aan het lijntje. Ik denk niet dat je het waard bent om die tijd en je liefde aan die jongen te geven. Dit klinkt misschien een beetje hard, maar dat idee krijg ik als ik je verhaal lees.

Het zal even pijnlijk om geen contact meer op te nemen, helemaal niet ook niet als gewone vrienden. Maar daar kom je wel overheen en als je dan terug kijkt ben je denk ik blij dat je dat hebt gedaan. 

Succes,

Xx Simply Me

@Simply Me  dankje! 

 

Ben t ook vanplan :)

@Simply Me 

 

Update. Mij problemen en issues zijn allenmaal opgelost :).

Hee @Linda_Official ,

Fijn om te horen, gelukkig!

Groetjes,
Simply Me

Reageer