Skip to main content

Liefde in een ander land

• September 2, 2026
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben een jongen van 17 en ik heb iemand die ik leuk vind van 16. We hebben elkaar online ontmoet en praten voor langere tijd dagelijks, we hebben elkaar nog nooit in het echt gezond en ik zou daar graag verandering in brengen. Er is alleen een probleem zij woont in Frankrijk en zoals jullie je wel kunnen voorstellen is dat vrij moelijk. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of eventuele tips? Ik zou het graag willen horen, alvast bedankt!

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Ik weet niet zo goed of ik hierbij zou kunnen helpen, aangezien ik hier geen ervaring mee heb.
Wat je kan doen is het tegen je ouders zeggen (als je dat wil) en dan misschien op vakantie daarheen gaan, moet zij het ook met haar ouders bespreken.
Wat je ook kan doen is dat je zelf op vakantie gaat, of volgend jaar, als je 18 bent. Je zou dan al legaal op vakantie mogen zonder ouders, en je zou haar kunnen bezoeken.

Hopelijk helpt dit!

Forum|alt.badge.img

Allereerst bedankt voor het reageren. Ik heb hier ook allemaal over gedacht. Probleem is alleen ook zij wil mij ook ontmoeten alleen niet nu dus een plan maken of het met mijn ouders er over hebben voelt ook te vroeg. Bovendien geld heb ik niet en ga ik waarschijnlijk ook niet hebben maar ja. Voelt vrij uitzichtloos.

Forum|alt.badge.img

Ayyyyyy shit man, dan zit er volgens mij helaas nu niks op behalve wachten.
Mag ik vragen waarom het te vroeg voelt om het er met je ouders over de hebben?

Forum|alt.badge.img

Ayyyyyy shit man, dan zit er volgens mij helaas nu niks op behalve wachten.
Mag ik vragen waarom het te vroeg voelt om het er met je ouders over de hebben?

Hey, ik was het topic al weer vergeten🤣. Situatie is nog hetzelfde. Het voelt te vroeg omdat er nog geen concreet idee is of dat ik zeker weet dat zij het ook zou willen snap je? Ik kan moeilijk zeggen ik ken haar via zus en zo en zou haar graag willen zien en de reis willen maken en vervolgens niet weten of zij het daadwerkelijk wilt en het is gewoon niet realistisch voorlopig. En dan heb ik nou ook nog een kruisband blessures dus kan ik al helemaal niks. Had gehoopt om kokende vakantie iets te regelen misschien maar dat ga ik zeker niet redden.