Vraag

liefde gevoelens pls help me hierbij

  • 28 March 2021
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Ik vindt een meisje super leuk en ik denk dat het ook omgekeerd is maar er is een ding waar K een beetje mee zit ... We zijn allebei nog maagd enzo maar ze heeft wel al lichamelijke contact gehad met andere enzo zoals blowjob en vingeren enzo en K weet gwn niet wat K wil en hoe K me moet voelen K vind haar echt super leuk maar dat ene zit me gwn dwars kan iemand me helpen en zeggen wat hij of zij in dese situatie zou doen 


2 reacties

Hey daar!

Wat onwijs leuk dat je iemand hebt gevonden die je leuk vind, en dat je denkt dat zij jou ook leuk vind.

Het komt vaak voor in relaties dat een van de twee al eerder seks heeft gehad met iemand anders (hoeft niet persé ontmaagt te zijn), helaas is dit nou eenmaal zo en dit kan je eigenlijk niet meer terugdraaien. Mocht je dit nou echt heel vervelend vinden kom je waarschijnlijk nog wel iemand tegen die nog geen seks of iets dergelijks heeft gehad.

Groetjes!

Badge

hey, ik denk als je iemand leuk vind dat je gewoon eens moet proberen af te spreken met haar of zoiets. het is eigenlijk heel normaal dat mensen vaker uit vorige relaties seks hebben gehad. (ligt natuurlijk wel aan de leeftijd) als je het nou echt niet fijn vind dan moet je het niet doen natuurlijk!

Reageer