Skip to main content

Mijn ex was me eerste liefde en ik hou zo veel van hem.

Hij heeft het uitgemaakt omdat zijn ouders bang waren dat ik heb achter houden en zwanger zou raken en hij zegt dat hij geen gevoel heeft.

Gister ben ik met hem afspreken na dat ik hem een maand niet heb gezien en hij heeft gezecht dat hij mij mist dat hij me knuffels mist en kussjes hij fietste me zelfs laat nog naar huis.

Ik had een gesprek met hem omdat hij zij (hoe zouden mijn ouders reageren als we weer samen zijn) en ik zei dat hij daar niet over moet denken hij wild iedereen gelukkig maken en kiest dus niet voor zig zelf.

Ik zei je bepaald je eigen geluk niet je ouders of vrienden en hij was het wel met me eens maar is bang ik vroeg hem wat wil jij?

Hij zei dat hij mij wilde en ik zei pak me dan en hij zoende me volgende dag krijg ik appje (ik weet niet zeker of ik weer samen wil zijn)

Wat moet ik doen ik hou van hem maar hij geeft me error.?

Heyy

Wat een verhaal dit is wel een lastige situatie vooral omdat je ook nog gevoels voor hem hebt. Toch zou ik kritisch proberen na te denken over wat jij wilt. Want hij geeft gemixte signalen. En jij verdient beter dan dat iemand die jou wilt no matter what.

Dus ik zou echt goed nadenken of jij dit wel waard bent vooral omdat je nog zo jong bent en je genoeg andere jongens gaat ontmoeten

Ik wens je veel succes

Liefs anoniem<3

Reageer