Vraag

Liefde en mijn brein?


Badge

Hallo ik ben 15 ik ga heel open en eerlijk zijn naar jullie vroeger heb ik relaties gehad en daar heb ik meisjes gebruikt voor hun lichaam nu heb ik relatie en ik wil het echt voor de liefde doen maar mijn brein heeft de ene keer wel gevoelens en de andere keer niet kan het komen dat hij eraan moet wennen en niet voor het lichaam doe iemand advies


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat is gewoon messed up.

Maak het uit met haar. Leg uit wat jij voelt. Zeg tegen haar dat je naar therapie gaat. Ga naar therapie. Fix het probleem en tot die tijd dan maar geen relatie

Stappen plan lang maar simpel

Hoop dat het goed gaat!

Reputatie 2
Badge +1

Zou je me meer informatie kunnen geven, dan kan ik je beter vertellen wat je het beste kan doen. Je hoeft het niet meteen uit te maken. Het is erg slecht wat je vroeger gedaan hebt, maar het is heel mooi van je dat je nu wilt veranderen dat verdient veel respect. Je verdient duidelijk een relatie vertel haar dit alleen ook, en misschien zal het uit gaan maar misschien ook niet. Maar ga eerst na bij jezelf waarom vind je haar leuk, waarom vind je haar soms niet leuk. En dan kan ik kijken wat je het beste kan doen (:

 

Veel succes en voel je niet schuldig voor je verleden, het gaat er niet om wie je vroeger was maar wie je vandaag bent. Proberen doen velen al niet dus oprecht heel mooi dat jij dat wel doet, i’m proud of you!

Reageer