Skip to main content

Heyy iedereen,

 

ik ben een jongen van 13, en in mijn klas zit een meisje en ik denk dus dat ze me leuk vind. Ik heb zo mijn maniertjes om er achter te komen of iemand me leuk vind, maar ja he dan lacht iedereen hier me uit. Maaarrrr kijk zij doet tijdens school soms best wel flirty ofzo en ook zit ze de hele tijd aan mij aan me handen en zo, dus ja voor de meisjes die dit lezen, wat denken jullie zoal? Imean het is niet een keer perongeluk me aanstoten nee echt vaak op van die random momenten dat ze dan zo heel zegmaar flirty naar me kijkt en dan mij helemaal gaan aanraken enzo…. Maar ja aan de andere kant, zij is zo fk knap, ik like totaal niet, zij is zo fk populair, ik like totaal niet, en ja enzovoort kan nog wel ff halfuurtje doortypen maar ja wat denken jullie?? 
 

kay nou zij was dus een jaar terug wel echt mijn crush, toen een hele tijd niet meer, en toen kreeg zij dus (vermoedelijk) een crush op mij, ging ze mij de hele tijd aanraken en shit toen vond ik haar niet leuk, maar dacht ook zo van nouja he die spoort niet en toen ging k weer verder met me leven. Maarrrrr ik begin haar nu dus leuk te vinden en ja ik begin het gevoel te krijgen dat ik echt al me kansen heb verneukt omdat zij mij leuk VOND en nu dus maybe niet meer, en nu ga ik er met me domme hoofd nog is achteraan huppelen van OH ik vind je toch wel leuk ja nee dus ik zit in een stressvolle situatie want het is dus ook nog zo, kinderen noemen haar altijd de slet van de klas enzo (ja ik weet het de kinderen in mijn klas zijn fk kierewiet)  en ze is populair en zo en zo iemand die gelijk iemand op de bek neemt, maar ik denk dus dat ze mij serieus leuk vind/vond en ja IK WEET HET NIET MEER 

 

fijn dak ff me hart kon luchten wss gaat niemand hierop reageren of dit lezen maar hee ik heb me verhaal kwijt doeeeeiiiii

Hallo,

Ik snap dat je aan het twijfelen bent, je kunt het beste even goed dit bericht lezen.

 

Eerst:

Je moet je afvragen of je haar Écht leuk vindt, en dan of jij haar leuk vind of niet, en niet omdat je vrienden haar afkraken.

 

Daarna: 

Als je haar Écht leuk vindt, kan je het doorpakken.

 

Je vraagt of ze eens mee wilt afspreken, en zeg je dat het alleen is.

Als ze "Ja" zegt kan je er bijna vanuit gaan dat ze je leuk vindt.

 

Als ze dan komt, ga je een stukje met haar lopen, en loop je richting een (rustig) bankje.

Dan ga je daar zitten, en komt zij naast jouw, en zeg je "Ik vind jouw leuk", vervolgens zal zij zeggen: "ik jouw ook", haar vriendinnen zijn er niet bij, dus één voordeel, je hebt geen last van groepsdruk.

 

Als jullie een relatie hebben hoor ik het graag hier!:blush:

 

Je kunt me altijd een melding geven door in je bericht te zetten: 

 @IkHelpJeGraagMetJeVragen 

 

Met Vriendelijke Groet:

 @IkHelpJeGraagMetJeVragen 


@IkHelpJeGraagMetJeVragen 

 

Bedankt voor je reactie!!

Fijn dat je me hebt geholpen. Ik ben alleen een beetje te bang om met haar te afspreken, tenzij zij het vraagt uiteraard. Als ze alleen is is ze inderdaad veeeeeeel opener tegen mij en leuker dus ja ik denk idd dat het die vrienden zijn. Een relatie… laten we vooral realistisch blijven 😉  

 

groetjes!


Je bent al goed geholpen zie ik maar ik wilde nog even zeggen dat ik je twijfels ontzettend goed begrijp. Succes er verder nog mee!

Lucas


Hey ikhaatschool ik ben ook een jongen van dertien ken net hetzelfde gevoel als jou lekker meisje je vind haar miss leuk ma ge weet nu of zij u leuk vind gewoon vragen man ik deed da ook en ik denk dat sommige meisjes da ook liever hebbe als ge zo geen angsten hebt.  Kheb nu al een relatie van een jaar en k moet zeggen echt super nice dus k zou het u zeker aanraden.  Btw mijn vriendin is 1m60 13 bijna 14  fk lekker dikke kont  ni te dik  en kan echt goe kussen. 

 

 

 

 

 

 


Reageer