Vraag

liefde doet pijn

  • 22 August 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hi jongen van 16 hier 

ik had een relatie van bijna een jaar
Mijn vriendin heeft het uit gemaakt  omdat ze mij lui en nooit enthousiast vind.

maar dat is een leugen want:

Ik sport 3 per week ben niet te mager of te dik

en doe altijd veel thuis en buiten ik zit bijna nooit stil.

 

en ben altijd wel enthousiast als ik met haar was of naar haar toe ging nam ik wel is wat mee voor haar en dat vond ze elke keer leuk van me en zegt ze er bij dat haar andere vriendjes die ze ooit gehad heeft nooit deden en dat ik een goede vriend ben die goed voor haar zorgt en geeft.

 

maar nu ben ik ergers achter gekomen waarom ze het heeft uitgemaakt. Ik heb een paar dagen voor dat ze het uitmaakte in haar telefoon gekeken wat we wij normaal vinden omdat het grappig is. Kwam ik er achter dat ze op insta en snap al 2 maanden lang met een andere vol hartjes en liefdes woorden zit.

 

ik ben zoo verdrietig en boos op wat ik zag.

 

ik zou niet weten wat ik nu moet want me leven was compleet met haar. Mijn leven is nu in een keer neer 

 

heeft iemand tips voor me wat ik kan doen om mijn pijn te verminderen?  Of hoe ik haar kan vertellen waarom ze vreemd gaat?


1 reactie

Hoe bedoel je; haar vertellen dat ze vreemdgaat? 

Mij lijkt dat ze dit al weet

 

Er zijn weinig dingen die je echt kan doen.

Voor iedereen verschilt het. De een kan de boosheid eruit sporten. De ander die gaat juist tekenen.

Wat ik gewoon zou aanraden is om nu nieuwe herinneringen te maken en even andere gedachte te krijgen, miss paar dagen iets doen met vrienden

Reageer