Skip to main content
Vraag

Liefde

• October 7, 2025
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal,

Er is een meisje waarmee ik het best goed kan vinden, en ik vraag mij af wat ze van mij vind, ik ken haar van de scouts. Dit weekend was het feest en waren we samen 1 van de laatste die nog aan het helpen waren. Ze maakte steeds opmerkingen van ‘Wat is het fijn dat ik dit met jullie doe’; ‘Wat is het fijn dat jij er nog steeds bent’ Ze heeft ook al duidelijk gemaakt dat ze mij wel oké vind. Ben ook al samen met haar naar Walibi geweest, ik ging oorspronkelijk met een andere vriendin, we mochten niet met 2 van de begeleiding dus sloot ik met aan bij haar vriendinnen, hierover begint ze vaak en dan zegt ze dat het leuk was met mij erbij. 

1 van haar vriendinnen heeft mij vertelt dat ze een crush heeft op iemand van mijn tent op scoutskamp, hiervan gaf ze aan dat ze nog 1 iemand leuk vond.

Ik weet niet goed wat zij van mij vind en wat ik moet zeggen. Durf het opzich wel aan te vragen maar dan moet het subtiel zijn, niet te direct. Hebben jullie tips en tricks voor mij.

alvast bedankt

Anoniem2040

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Heey ​@Anoniem2040! 😊 Ik denk dat ze je wel heel aardig vindt, vooral omdat ze blij is als jij er bent en vaak over leuke dingen met jou praat. Je kan een grapje maken zoals: “Haha, vind je mij stiekem leuk ofzo?” Dan zie je wat ze zegt, maar dan is het niet te spannend. Of gewoon vragen: “Wie vind jij leuk dan?” en kijken of ze iets zegt. Gewoon rustig doen en jezelf blijven, dan komt het goed! 💛

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 8, 2025

Bedankt voor de tip, ga er zeker iets mee doen, als iem nog tips heeft laat die het maar weten