Skip to main content

Help, ik ben verliefd op een jongen , maar mijn bff is ook op hem, en ze doet er alles voor om hem te krijgen, maar daardoor vergeet ze mij, nog geen van ons weet of hij op een van ons is, maar nu gaat hij VERHUIZEN, naar een stad 45 minuten van ons vandaan! Maar hij zit daar op school, nu al, dus ik zie hem alleen als we afspreken, en ik mis hem! Maar hij heeft altijd veel huiswerk, en heeft hij weinig tijd, en vaak als hij tijd heeft, heeft hij geen energie of al afgesproken met vrienden😞. Heeft iemand een tip om meer tijd met hem door te brengen? 

Hi, 

je hebt wel al contact met hem dus dat is goed. Brengen jullie de tijd door als vrienden of verkering zeg maar? Misschien kan je vragen of hij op een sport zit en dan een keer samen gaan sporten of zoiets? Je kan ook iets voor over een paar maanden inplannen dat is dan wel ver weg maar dan heb je dat tenminste. Je kan hem ook uitnodigen voor een feestje misschien voor je verjaardag of iets anders en dan iets afspreken dat je bijvoorbeeld elke twee weken een keer afspreekt! Hopelijk heb je hier wat aan!

suc6 ( en als dat niet genoeg is suc7)

Reageer