Hoi
Ik ben een meisje onderhand 16 jaar
Ruim 5 maanden geleden ontmoette ik een jongen en hij was heel aardig en we hadden dezelfde sport interesse fus gingen we denk 3 of 4 keer afspreken om samen te sporten. Dit was altijd heel leuk en we toonden beide interesse op onze manieren, maar de communicatie was slecht denk aan: laat reageren en op afgeleverd gelaten vanuit beide kanten. 2 dagen geleden ontmoette ik een jongen die had interesse in mij en we hadden contact via snap en hij maakte duidelijk dat hij graag iets met mij wil maar ik wil dat niet en heb nee gezegd. Maar nu mis ik die jongen van 5 maanden geleden. Die jongen mis ik eigenlijk al de hele tijd maar omdat het contact met hem niet soepel en goed is laat ik hem altijd eerst appen anders ben ik bang dat ik ongewild contact met iemand opzoek. Hij heeft mij in die 5 maandne tijd naast ons 1e contact nog 2x geappt. De laatste keer was denk ik 10 dagen geleden. Ik wil eignlk weer contact met hem zoeken maar ik weet niet of dit slim is en hoe ik het kan doen. Het voelt namelijk zo raar om 'opeens' contact met iemand hem op te zoeken en hem als een keuze laten voelen terwijl mn gedachyen niet van hem weg zijn gegaan.
Ps. Hij is 17 en is begonnen aan een mdo dus naast snap kan ik geen contact met hem zoeken.
Weten jullie raad?