Liefde

  • 1 December 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hallo aan iedereen die de moeite neemt om dit te lezen.

Ik heb dus een tijdje geleden (inmiddels 2 maanden) een leuk meisje ontmoet bij een school uitwisseling, we zijn die week erg veel met elkaar om gegaan en hebben de eerste dag dat we elkaar kenden al tot 2 uur in de nacht gesnapt. Na ongeveer een maand was het wel duidelijk dat we elkaar eigenlijk echt heel leuk vonden en nadat ik voor de grap zei wat is iets dat ik niet weet over jou gaf ze toe dat ze meer dan vrienden wou zijn met mij, na wat overleg hebben we gewoon besloten dat we het gewoon gingen proberen en inmiddels hebben we al bijna 3 weken, nou is het nadeel alleen: omdat we eerst zeiden dat we het gewoon gingen proberen denk ik dat we beiden bang zijn om nu al liefde te tonen naar elkaar in kleine gebaren omdat we nog niet zo lang geleden het ‘gewoon gingen proberen’ om uit te zoeken of het wat werd. Nou heeft ze ook nog heel weinig vrije tijd vanwege sport en veel bezig met school en we zitten ook niet bij elkaar in een klas omdat zij een ander niveau doet dus ik zie haar eigenlijk ook op school niet veel, daar bovenop woon ik ook nog eens een half uur rijden van haar vandaan. Helaas dus omdat zij het zo druk heeft met van alles en we elkaar weinig zien op school brengen we eigenlijk niet zo veel tijd door met zijn tweeën, het enige dat we doen is dagelijks ongeveer iets meer dan een uur snappen. Ik weet niet hoe ik dit moet doen want ik wil wel meer dan alleen elke dag alleen snappen maar ze heeft gewoon zo weinig tijd dat het moeilijk is om af te spreken. Heeft iemand raad hoe ik kan beginnen met laten weten dat ik echt verliefd ben op haar en dat ik dat wil tonen of hoe we het misschien zouden kunnen doen met afspreken ondanks zo weinig tijd?

Bedankt voor het lezen!

Groet, D  


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik denk dat je het gewoon eerlijk moet zeggen tegen haar en vragen of ze alsnog misschien tijd kan maken zodat jullie echt kunnen afspreken.

Reputatie 4
Badge +1

@ItzJustin  Bedankt voor de raad nog maar ze heeft het vandaag uit gemaakt dus heeft helaas niet zin meer, had het nooit zien aankomen maarja leven is kut

 

Reageer