Vraag

liefde(?)

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

dag kinders, 

ik heb dus deze meid ontmoet al iets van 1¾ jaar geleden  dus ik ken haar al zo ongeveer, 

gelijk eig toen ik haar leerde kennen al een beetje verliefd maar jah, ben niet zo bekend op het pad van liefde dus ja, maar goed. beetje mezelf gepusht maar t was m toch niet. toen gingen we op kamp, en daar was dus een jongen die ze spontaan leuk vond,  en ik dacht wel een beetje van shit, mar gunde ze het heel erg want het is (en was) gewoon een leuke meid. maar ze vond dus die jongen leuk en hij blijkbaar dus ook. dus in het kort gezegd hadden ze dus voor 1 1\2 jaar maar nu i het uit. zij helemaal in tranen maar daar kan je dus helemaal niks aan doen. nu is het 2 weken geleden dat hij het uitgemaakt had  en nou is ze dr bijna overheen.

maar ik ben weer beetje verliefd op d'r. (geen idee waarom maar ja.)  en nou is  mn vraag, hoe moet ik dit nou aan pakken? ik heb dus geen idee… en ik wil dr niet helemaal kapotmaken ofzo en sowieso niet te snel zijn voor haar.

nou ja, dit een beetje , als je vragen heb stel ze gerust. (en als je tips heb zeg het ook gerust. graag zelfs)

 

gr. jochie van 14:)

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hee jodoko,

ik ben zelf een meisje van 13 en heb zulke dingen bij jongens vaak gehad, ik zou het rustig aanpakken.. beetje vragen hoe het gaat als ze alleen is (meestal savonds) en laten zien dat je om haar innerlijk geeft, zelf hielp bij mij heel erg elke avond toen ik snap kreeg dat hij op de bank zat, hij die vroeg hoe het ging, zo miste ik het moment dat hij er niet voor me was (voor mijn gevoel), dus eigenlijk gewoon laten zien dat je geeft om haar innerlijk, haar heel veel helpen en niet alleen 'komt goed' maar echt lange teksten, en over paar weekjes misschien een hartje bij toe te voegen, en dan als zij terug hartje stuurt meer en meer, over paar weken als je voelt dat ze zich vertrouwd voelt ook zulke opmerkingen 'mooi meisje' 'ik geloof in je' of een bijnaam bijv luna = lun, 'mooi lun' 'ik geloof in je lun'.. rustig opbouwen en vooral haar vertrouwen winnen en de steun die ze nu nodig heeft

Reputatie 3
Badge

hey Jodoko,

 

als ik jou was zou ik haar supporten, op de manier als @nnm al beschreef, toen ik net met verliefdheid te maken had en het fout ging had ik altijd een vriendin waarmee ik erover kon praten, paar maanden later ben ik op date met mn vriendin die mij heeft gesupport. deze manier kan dus zeker werken :)

veel succes, en trouwens niet iedereen is voor elkaar bestemd, dus wees niet teleurgesteld als het niet werkt.

Reageer