Skip to main content

Heyy,

 

Ik val maar gelijk met de deur in huis... 

Ik vind een meisje leuk, ik ken haar van school maar had nooit echt contact nu ben ik van school en nu snappen we dus al een poosje en vind haar dus echt leuk alleen weet ik niet of dit wederzijds is, (ik denk het niet). Ook heb ik nog nooit een meisje gehad. Iemand een idee/tips hoe ik hier mee om moet gaan of hoe ik kan achterhalen of ze mij leuk vind? 

 

Alvast bedankt 

 

J v 17

Ik heb niet echt goede tips voor je, want ik ben hier ook niet heel goed in. Maar dingen die je misschien kunnen helpen zijn:

  1. Aardig tegen haar zijn.
  2. Haar af en toe helpen met dingen, maar zorg dat je niet alles voor haar gaat doen want dat kan ook vervelend zijn.
  3. Een keer iets lekkers meenemen en dat met haar delen.
  4. Leuke grapjes maken.
  5. Haar af en toe een beetje plagen.

Nu weet ik verder niet echt meer iets dus ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Succes, J8j8


Bedankt voor je antwoord! Hier heb ik zeker wat aan

 


Hoi lieve @Jongen van 16,

wat leuk dat je een meisje op het oog hebt! Je hebt al een aantal goede tips gekregen van J8j8, maar misschien heb ik nog een paar toevoegingen:

  1. Het belangrijkste is om gewoon jezelf te blijven. Doe je niet voor als iemand anders. Doe niet stoer, opschepperig of ongeïnteresseerd.  
  2. Om de ‘eerste stap te zetten’ zou je een keer met haar wat kunnen gaan drinken bijvoorbeeld (of iets anders leuks doen natuurlijk). Wanneer het meisje hiermee instemt vind ze je sowieso aardig (en misschien wel meer dan dat), want anders zou ze niet meegaan.
  3. Koop misschien iets van een kleinigheidje voor haar. Een zakje snoep, een geurtje, een bodycrème etc. 
    Meisjes vinden het leuk om cadeautjes te krijgen en waarderen dit enorm.
  4. Natuurlijk kan je het ook gewoon eerlijk tegen haar zeggen dat je haar leuk vind. Dit is even spannend maar zo heb je meteen duidelijk antwoord. Als het niet wederzijds is dan is dat erg jammer maar niks aan te doen helaas! Je kan haar niet verplichten verliefd op jou te zijn.

Dit was het een beetje. Er zijn nog veel meer manieren om je liefde voor haar te laten blijken, maar wees creatief! Meisjes vinden alle aandacht leuk ;-) 
Heel veel succes en zet ‘m op!

soyeonx ♡

 

 


Reageer