Vraag

liefde

  • 1 July 2020
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Hii ik ben een meisje van 14 en ik wil heel graag een vriendje of in ieder geval jongens vrienden maar wij hebben weinig leuke jongens in de klas en ook maar heel weinig dus dat is al moeilijk en in onze klas is het echt meisjes zijn samen en de jongens zijn samen :( ik wil echt graag jongens vrienden maar ik weet niet hoe dat moet en waar je over kan praten enzo want het is zo gescheiden bij ons. Asjeblieft help mij!


3 reacties

Heyy

Niks houd je toch tegen om jongens van je klas te appen? Of gwn op school eens een babbeltje te doen.  Al is het nu wrs vakantie (hier in België toch). Er zijn zeker wel jongens met dezelfde interesses als jij! Al is het maar over een film of een boek.

Ik ben zelf een jongen en had een heel goeie vriendschap met een meisje en eerlijk gezegd, het is een voordeel. Het andere geslacht heeft even een andere kijk op alles.

Groetjs

Heyy

Niks houd je toch tegen om jongens van je klas te appen? Of gwn op school eens een babbeltje te doen.  Al is het nu wrs vakantie (hier in België toch). Er zijn zeker wel jongens met dezelfde interesses als jij! Al is het maar over een film of een boek.

Ik ben zelf een jongen en had een heel goeie vriendschap met een meisje en eerlijk gezegd, het is een voordeel. Het andere geslacht heeft even een andere kijk op alles.

Groetjs

Klopt dat is zo, op de basisschool had ik wel goede jongens vrienden maar het voelt echt alsof ik het ben “verleerd” ofzo om vrienden te maken met jongens want dat is 2 jaar geleden (zit nu in de 2e) maar alsnog bedankt!

Reputatie 2
Badge +1

hey 

ik ben ook 14 en heb ook vrij weinig meisjes vrienden

je kan kijken of er jongens bij je sportclub zitten dan  hebben jullie in ieder geval een interesse gelijk namelijk de sport die je doet

verder zou je kunnen kijken of er leuke jongens in de straat wonen of op je werk (als je werkt)

succes

Reageer