Vraag

lief is maar 13

  • 19 June 2023
  • 12 reacties
  • 121 Bekeken

hy lang geleden

ik heb ondertussen en lief maar ze is maar 13 en ik ben er 15 maar ik wil meer maar duf het ni te vragen 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wat dacht je van gewoon vragen of ze meer wilt?

13 is ook veel te jong, uberhaupt een relatie op die leeftijd is eigenlijk best wel apart. Ik zou wachten tot dat zij ouder is. Of met iemand anders gaan, maar niet met een 13 jarige.

Reputatie 7
Badge +17

Ja, als je het niet durft te vragen houdt het op. En dan nog, als je nog niet eens om meer durft te vragen ben je er ook nog niet klaar voor denk ik.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @theboy.,

 

weet je wat ik denk dat er is gebeurd @tim16  en @benebird  (hoi, je bent er weer 😉).

@theboy. is gewoon een keer een leuk meisje tegen gekomen en meisjes van 13 zijn vaak eerder in de puberteit als jongens en lijken dan misschien geen 13, maar ouder, maar later kom je er dan achter dat 13 geen 14 of 15 is. Ik bedoel, in het begin heb je nog niet echt in de gaten hoe groot jullie leeftijdsverschil is, zeker als je 'meer wil'.

Jullie hebben het gewoon leuk en na een tijdje denk je, ik zou wel wat meer willen, maar dan denk je ook, ze is nog maar 13 en dat vind ik dan wel goed van jou. Je vraagt je af of je niet te snel gaat en of het wel kan op die leeftijd en dan maak je dit topic.

Ik snap ook wel een beetje dat je het niet 'durft’ te vragen, omdat je twijfelt over jullie leeftijdsverschil.

Is het zoiets?

Dus, of hij er nog niet klaar voor is, weet ik niet @tim16 

Tsja, wat kan je nu doen….gewoon verder gaan zonder 'meer’ te doen of het toch vertellen dat je 'meer’ zou willen, maar dan moet je er wel zelf helemaal achter staan of je vraagt gewoon wat zij zou willen in jullie relatie in de komende maanden ofzo. Dat kan ook.

Dan zit je nog wel met jullie leeftijdsverschil, maar de vraag is ook: is zij pas 13 geworden en jij al bijna 16 of is zij bijna 14 en jij pas 15...dat maakt ook uit, vind ik.

 

Nou ja, ik lees het wel allemaal.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @theboy.,

 

 ik heb net een reactie geplaatst, maar die moet eerst nog gecheckt worden en dan komt ie hierboven te staan. Nog een geduld dus, ik gok op iets voor de komende middag..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Tja, als je het nog niet eens durft te bespreken ben je er in mijn ogen nog niet klaar voor.

Ben het wel eens met @benebird dat hij beter wacht tot zij wat ouder is.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ik weet het niet, misschien bedoelen wij wel hetzelfde, maar is mijn poging om het iets duidelijker te maken waarom de TS het nog niet heeft durven te bespreken niet helemaal gelukt. My bad.

Ik probeer het nog eens te verduidelijken.

Volgens mij twijfelt @theboy. of het verstandig is om te vertellen dat hij 'meer’ wil, omdat hij zich nu pas realiseert dat ze echt een stuk jonger is en hij zelf nu geen betere manier van het te bespreken weet.

Maar, die vraag kan de TS natuurlijk alleen maar zelf beantwoorden.

Daarom probeerde ik een aantal mogelijkheden te geven, waaronder om aan haar te vragen hoe zij  hun relatie in de komende maanden ziet.

Je kunt dan de conclusie trekken dat 'hij er nog niet klaar voor is', en dat is ook wel zo, maar het wil volgens mij ook weer niet per se zeggen dat hij er ook niet klaar voor is, als hij een betere manier van het aan haar te vragen heeft….en het daardoor wel durft te vragen.

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel 😄

Verder ben ik benieuwd naar het echte verschil in leeftijden, dus: is zij pas 13 geworden en de TS al bijna 16 of is zij bijna 14 en de TS pas 15...of iets tussenin...dat maakt ook uit, vind ik.

En we weten ook niet wat de TS bedoelt met 'meer willen'….is dat meer dan handjes vasthouden en dus kussen of is dat seks?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

 

En we weten ook niet wat de TS bedoelt met 'meer willen'….is dat meer dan handjes vasthouden en dus kussen of is dat seks?

ik neem aan dat dat seks is, als je 15 bent neem ik aan dat je iets verder bent dan handjes vast houden. Maar dat is misschien alleen voor mij het geval🤷‍♂️

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird,

 

zou kunnen, maar weten doen we het niet….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Nou, ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat TS met ‘meer’ seks oid bedoelt. 😉

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel 😄

Ik snap wat je bedoelt hoor. Ik ben gewoon wat kort door de bocht meestal. 😄

Mijn punt is dat TS duidelijk nog twijfel heeft (om wat voor reden dan ook). En dan is het sws beter om nog ff te wachten.

Maar misschien kan TS wat meer duidelijkheid geven over waarom hij precies niet durft.

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse nog een reactie gepost maar zit in de check. Wordt hopelijk zo geplaatst.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

@MickeyMouseNou, ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat TS met ‘meer’ seks oid bedoelt. 😉

ik denk het ook wel, oid 😀

maar ik zou het graag van de TS horen…🙃

 

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel 😄

Ik snap wat je bedoelt hoor. Ik ben gewoon wat kort door de bocht meestal. 😄

geen probleem

 

Mijn punt is dat TS duidelijk nog twijfel heeft (om wat voor reden dan ook). En dan is het sws beter om nog ff te wachten.

ik begrijp je nu helemaal

 

Maar misschien kan TS wat meer duidelijkheid geven over waarom hij precies niet durft.

dat zou wel helpen, dan kunnen hem misschien ook beter helpen. Maar even wachten op een reactie van @theboy. 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

@tim16,

 

mijn reactie aan jou zit ff in de check. Nog even geduld en dan komt ie hierboven te staan.
 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer