Vraag

LGBTQ+ op welke leeftijd

  • 5 June 2022
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Yo!

Ik ben een meisje van 12 jaar en ik val op jongens en meisjes. Mijn gezin weet dit niet, maar hun zeggen altijd dat niemand kan weten of ie bi is als ie maar 12 ofzo is. Maar ik snap dat echt niet want bi is toch gwn dat je op jongens en meisjes valt? 
Trouwens me gezin heeft niks tegen lgbtq+ en je mag gwn homo van ze zijn enzo en het interesseert hun gwn niet

Snappen jullie wat hun zeggen? Ik begrijp het echt niet maar oke


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dat is vreemd want is hetero zijn op je 12e dan wel normaal? Kinderen zien op tv allemaal hetero koppels van die Disney films en beginnen ook chrushes te hebben op klasgenootjes terwijl Kinderen daar helemaal niet bezig mee moeten zijn. Jij bent al 12, en je weet hoogstwaarschijnlijk zelf ook wel op wie je verliefd kan worden.

Reputatie 3
Badge +3

Haii je bent even oud als als ik en mijn beste vriendin is zelfs nog 11 die weet al heel zeker dat ze bi is ze heeft namelijk een x gevoelens gehad voor een meisje dus ik vind niet perse dat er een leeftijd aan vast zit want als je weet op wie je valt is dat eigenlijk gwn positief want dan kan je jezelf begrijpen enzo dus ja! Gwn toppie en niks aantrekken van je fam

Reputatie 3
Badge +1

Dat is vreemd want is hetero zijn op je 12e dan wel normaal? (….)

Ja prc dat vind ik dus ook! Echt chill dat jij het wel snapt want ik snap mijn ouders echt niet 

Reputatie 1
Badge

ik ben op mn 11de uit de kast gekomen

Reputatie 4
Badge

Heeyyy

Op mijn tiende had ik het iedee dat ik bi was. Op mijn elfde realiseerde ik me dat ik nog nooit gevoelens heb gehad voor jongens. Ik ben lesbisch dus.

het is nu een  paar jaar later en ik weet nog steeds zeker dat ik lesbisch ben. Ik denk niet dat er iets fout mee is dat als je denkt dat je bi bent.

maar onthoud dat je sexualiteid altijd kan  veranderen en als je nu denkt dat je bi bent dan ben je dat waarschijnlijk ook. Hoe je dit verder gaat Moet je echt zelf weten. Maar onthou, blijf altijd jezelf en wij supporten je ❤️🏳️‍🌈

 

❤️❤️Usernotfound 

 

Hai queen!

Bi zijn op 12 jarige leeftijd is heel normaal. Het is wel vaak dat je er vaak achter komt vanaf de puberteit.(Had ik wel zelf).  Je ouders kunnen denken dat het pas kan als je volwasse bent. Ik weet zelf niet echt wat voor tips ik moet geven.

Xoxo Slayqueen!

Reageer