Vraag

Leuke meid ontmoet wat zal ik doen?

  • 14 May 2023
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben een jongen van 16

Even wat backstory, ik heb deze meid ontmoet op werk ze zat al bij mij op school, wel in dezelfde jaar laag maar een ander niveau. Op werk zijn we stuk closer geworden niet super super close, maar gwn vrienden als het waren. Laats zij ze iets over mijn kleding, ik had nieuwe broeken gekocht die iets was meer baggy waren en ik vroeg wat ze er van vond en ze zij daarna nog iets liefs. Alleen weet ik dus niet of dit duidelijk flirten was of gwn een aardig gebaar. Ik heb namelijk op dit moment nog niet het gevoel dat ze me duidelijk leuk vind, maar wel dat ik kans maak. Alleen heb ik eerder ervaringen gehad waar ik werd gefriendzoned en dat al gouw veel mensen dit wisten, maar op school maakt me dit weinig uit.

Ik zou alleen graag willen dat als het dus fout heel mijn werkploeg het weet. Welke stap zal ik als volgende nemen of wat is iets leuks om samen te doen zonder dat het meteen als een date ziet (dat als het niks blijkt te zijn het gwn iets leuks was).

Wat als ze nee zegt of geen zin heeft om iets met me te doen?


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik weet natuurlijk niet hoe zij er over denkt maar je zou is een beetje kunnen plagen en dan kijken hoe ze er op reageert. ( ik heb mijn vriendje ook ontmoet via werk en hij plaagde mij altijd en gaf is een keer een compliment, ik vond het leuk en zo zijn wij bij elkaar gekomen maar goed) hij heeft mij meedraagt naar ene huisfeestje, maar je zou bijvoorbeeld kunnen vragen of ze misschien iets leuks wil doen en dan laat je het verder gewoon een  beetje mysterieus blijven. Als ze ja zegt dan kun je altijd nog bedenken wat. 

Reputatie 7
Badge +17

Dat ze iets liefs zegt over je kleding kan idd van alles betekenen. Hoeft niet per se flirten te zijn. Iets leuks doen is altijd een goed idee. Gewoon een keer iets drinken of zo.  Blijf ook met haar in gesprek (doe je sws wel waarschijnlijk😄). Geef af en toe een complimentje. Dat kun je altijd zien hoe het zich verder ontwikkeld.

Ik heb m’n vriendje ook op het werk ontmoet en met ons begon het ook met veel praten.

Er is altijd een kans dat ze nee zegt of dat ze toch geen gevoelens voor je heeft/krijgt. Maar als je echt wat wil moet de kans gewoon wagen. Als je niks doet weet je zeker dat er niks gebeurd.

Reageer