Vraag

leuke meid ontmoet op werk

  • 17 January 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey ik ben een jongen van 16 en ik ben laatste op werk een leuke meid tegengekomen. Ik kende er al 2/3 maanden alleen paar keren geleden deed ze opeens heel anders. Van eerst grapjes maken van “dat kan wel wat sneller hè” en “krijg je het opgetild”. Daarna lachte ze er altijd bij zoals je doet na een grapje, maar sindsdien doet ze het nog wel een. Maar vaker dat ze zegt je bent echt goed bezig met een lieven lach er bij. Sinds die keer is de vonk wel echt overgeslagen ik weet niet heel veel van der. Wat zal ik als de volgende stap doen?


2 reacties

Vaker bij haar in de buurt zijn, een keer aanraken op haar arm “ per ongeluk”. Niet te lang maar kort. Bied haar drinken aan in de pauze, wees belangstellend naar d’r bijv hobbys enzo. En ook weer niet constant bij haar zijn want dat lijkt te klef ;) vind een balans. En wees vooral jezelf en aardig en kijk haar af en toe nét even ietsje langer in de ogen. Zo moet je vanzelf merken of ze jou ook leuk vind en dat merk je dan gauw genoeg. Succes !

Sjammetje xxxx

Reputatie 3
Badge +1

Vaker bij haar in de buurt zijn, een keer aanraken op haar arm “ per ongeluk”. Niet te lang maar kort. Bied haar drinken aan in de pauze, wees belangstellend naar d’r bijv hobbys enzo. En ook weer niet constant bij haar zijn want dat lijkt te klef 😉 vind een balans. En wees vooral jezelf en aardig en kijk haar af en toe nét even ietsje langer in de ogen. Zo moet je vanzelf merken of ze jou ook leuk vind en dat merk je dan gauw genoeg. Succes !

Sjammetje xxxx

Bedankt sjammetje

ik vind zelf altijd dat ik wel redelijk mensen kan lezen, maar meiden blijven soms een mysterie ;), maar ik klop er soms wel op de schouder van lekker bezig. Ik blijf ook altijd mezelf dat is altijd het beste, want als iemand alleen de persoon die je speelt leuk vind kan het nooit werken.  Ik ga me best doen.

groetjes 123kip

Reageer