Vraag

leuke jongen uit de klas

  • 12 October 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge

He 

ik ben een meisje van 15 en zit in een hele leuke klas. Er is 1 jongen en die is zo knap dat is niet normaal. Alleen doet hij wel vaak irritant tijdens de les en veel mensen vinden hem vervelend. Ik vind hem in de klas hinderlijk maar  als we 1 op 1 praten is hij echt aardig. Hij is ook gewoon grappig als hij niet probeert om grappig te zijn. Mijn vriendinnen mogen hem echt niet. En waren de hele tijd achter mijn rug om aan het zeggen over hoe ik nou zo dom kan zijn om hem leuk te vinden, dus heb gezegd dat ik hem niet meer leuk vond. Wat dus eigenlijk helemaal niet zo is. Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen aangezien iedereen kut doet over dat ik hem leuk vind, maar ik snap het ook wel want hij is soms wel echt vervelend.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi, ik ben een jongen van 15, maar ik doe mijn best 

Ik zou zeggen: kijk goed naar wat echt zijn slechte punten zijn. Hoe doet hij tegenover jou? Vgm is het hartstikke normaal om “red flags” te negeren omdat iemand heel knap is, maar geloof me: uiteindelijk maakt persoonlijkheid uit. Doet hij vervelend omdat hij gewoon gemeen is? Of doet hij vervelend omdat hij grappig wilt zijn? Dus: waarom doet hij vervelend? Als je het antwoord op die vraag weet, vind ik dat je dan kunt bepalen of je crush justified is. 

Ohja en kijk ook naar je vriendinnen. Zijn het echt jouw besties? Doen zij gemeen tegen jou? Vaak keuren ook je vrienden je potentiële partner af, doordat ze jou willen beschermen. Dit had ik zelf ook meegemaakt, dus let erop. 

Ik hoop dat dit jou kan helpen!! 

Groetjes!

Het zou zomaar kunnen dat hij jou wel leuk vind en dan beetje leuk gaat doen is redelijk normaal om aandacht te trekken maar eventueel te bang om het tegen jou te zeggen 

Reputatie 2
Badge

Hoiii, ga langzaam beginnen met contact te krijgen. Het is inmiddels jouw liefde! Dus maak je geen zorgen. Echte vriendinnen zullen je accepteren.

Reageer