Vraag

leuke jongen ontmoet

  • 25 November 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii! Vandaag was er een soort van buurtfeest in mn dorp (niet heel groot) dus ik en mn beste vriendin gingen daarheen. Was best gezellig daar, maar uitendelijk verveelde we ons een beetje. Toen kwamen we haar ex (noemen we even piet) tegen en ik zei gw hoi want het is wel gewoon een aardige gast en ja hij was daar ook met vrienden. Dus wij hadden zo heel gesprek over dat ik nooit 13 kon zijn omdat ik echt klein ben, en een zon vriend (noemen we even jan) die zei dat hij me wel zou kiezen (???) En ja hijs wel knap enzo. Toen ik en me vriendin terugliepen vroeg ik of ze haar piet kon appen om zijn snap te vragen en blijkbaar had jan aan piet gevraagd wat mijn snap was. Nu heb ik hem op snap maar vind het wel moeilijk om een gesprek te starten met hem. Dusss: heeft iemand tips? Denken jullie dat hij mij leuk vindt?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gehad dus ga ik je toch proberen te helpen.

Ik denk dat jullie gewoone een gesprek moeten starten dan erachter kunt komen of hij je leuk vind

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi, begin gewoon over hoe leuk het daar was, en vertel wat je zelf leuk vind om te doen. Hij reageert daar vast wel op en dan merk je ook gauw genoeg of hij je leuk vind (vast wel).  Dan komt het contact vanzelf wel op gang!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

Bedankt, zal t proberen !

Reageer